۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹
کد خبر: 85311279
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مروری بر عناوین مطبوعات ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۹
کد خبر: 85311279
مروری بر عناوین مطبوعات ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ شیراز

شیراز- ایرنا- مطبوعات شیراز روز دوشنبه سیزدهم آذرماه ۱۴۰۲ عناوین مختلفی را در موضوعات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صفحه نخست خود برجسته کردند.

روزنامه تماشا در شماره ۳۰۸۹ و در صفحه نخست انعقاد تفاهم نامه سرمایه‌گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی بانک شهر با شهرداری شیراز را برجسته کرده است.

پرداخت زکات باعث نزول رحمت و برکت می شود به نقل از استاندار فارس، راه اندازی شناسه تایید خدمت رسانی برای نخستین با در آبفا شیراز، معیشت برخی از فعالان بازار مسکن تحت تاثیر قرار گرفته است، قنادی های فارس زیر ذره بین استاندارد و شهر باید مطابق با نیازهای شهروند خود ساخته شود از دیگر عناوینی است که در صفحه نخست این روزنامه سه چشم می‌خورد.

روزنامه سبحان نیز در شماره ۶۱۶۱ خود امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی بانک شهر با شهرداری شیراز اشاره کرده و در جای دیگر نیز طرح صدور پروانه ساختمانی به شرط مطالعات ترافیکی در جلسه شورای شهر شیراز، راه اندازی شناسه تایید خدمت رسانی در آبفا شیراز، اهتمام بیشتر به پرداخت فریضه زکات را برجسته کرده است.

روزنامه عصر مردم دیگر روزنامه چاپ شیراز نیز در شماره ۷۹۲۳ خود سخنان دادستان مرکز فارس در صحن علنی شورای شهر شیراز را با تیتر ‘لزوم فساد ستیزی مدیران در راستای صیانت از حقوق عامه’ برجسته کرده است.

این روزنامه همچنین در صفحه نخست خود به رفع تصرف بیش از ۲ میلیون متر مربع زمین دولتی در فارس به نقل از مدیر کل راه و شهرسازی این استان و همچنین ورود پنج دستگاه خودرو ون جدید ویژه توان خواهان و معلولان به ناوگان حمل و نقل شیراز اشاره کرده است.

روزنامه خبر جنوب نیز در شماره ۱۲۵۳۶، برای صفحه جنوب خود عناوینی همچون انعقاد تفاهم نامه ۶ هزار میلیاردی خرید تجهیزات قطار شهری شیراز، خروج مشاغل مراحم از خیابان‌های شیراز، قیمت نجومی گیلاس تابستانه در زمستان، عمده مدیران جرات مبارزه با فساد را ندارند به نقل از دادستان مرکز فارس، کاشت سنتی و غرق آبی محدود شود به نقل از استاندار فارس و پرونده گروگان گیری شیراز به شعبه ویژه دادسرای جنایی رفت برگزیده است.

روزنامه افسانه نیز در شماره ۵۱۵۸ خود این عناوین را به چاپ رسانده است. آزادسازی بخشی از حریم رودخانه‌های قلات و نهر اعظم، انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی بانک شهر با شهرداری شیراز، توجه ویژه دستگاه ها برای عملیاتی شدن قانون جامع حمایت از حقوق معلولان، بیش از ۲ میلیون متر مربع زمین دولتی در فارس رفع تصرف شد و اختصاص بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان بهزیستی فارس.

روزنامه شیراز نوین نیز در شماره ۱۹۹۰ خود به تفاهم نامه سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومانی بانک شهر و شهرداری شیراز با تیتر ‘تفاهم برای سازندگی شیراز’ اشاره کرده است.

مناسب سازی شهر برای معلولان، هم افزایی برای ساماندهی چنار راهدار، ورود پنج دستگاه خودرو ون ویژه توان خواهان و معلولان، رفع تصرف ۲ میلیون متر مربع از زمین های دولتی در فارس و برای رفع مشکل نمازخانه های ادارات تدبیر خواهیم کرد به نقل از استاندار فارس از دیگر عناوین مهم صفحه نخست این روزنامه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha