فرماندار: ۹۸ شعبه اخذ رای به جمع‌آوری آرای مردم سرپل‌ذهاب اختصاص یافت

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۹۸ شعبه اخذ رای شهری و روستایی به جمع آوری آرای مردم این شهرستان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اختصاص یافته است.

«صدراله بابلی» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع شعب اخذ رای پیش بینی شده برای انتخابات اسفندماه سال جاری تعداد ۵۹ شعبه در بخش مرکزی و شهر سرپل ذهاب، ۲۴ شعبه در بخش دشت ذهاب و ۱۵ شعبه هم در بخش قلعه شاهین استقرار می یابد.

وی با اشاره به به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری مردم در انتخابات، بیانات معظم له را برای ملت بزرگ ایران حجت دانست و گفت: رهبری معظم انقلاب در رابطه با اهمیت انتخابات می‌فرمایند: «حضور در انتخابات یکی از مستحکم‌ترین وسیله‌هایی است که این ملت می‌تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در برابر حمله دشمنان و سوءنیت و بددلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد».

فرماندار سرپل ذهاب در ادامه گفت: مردم ایران اسلامی، مردمی وفادار و زمان‌شناس هستند و در طول ۴۵ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی همواره مشهود و نمایان بوده و در آینده نیز با حضور در انتخابات مجلس دوازدهم و مجلس خبرگان رهبری نمایان خواهد شد.

وی با اشاره به اقدامات مقدماتی در شهرستان سرپل ذهاب برای اجرای انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی افزود: در این شهرستان سه هیات اجرایی مستقل انتخابات در شهر، بخش قلعه شاهین و بخش دشت ذهاب وجود دارد که برای هر هیات هشت نفر به‌ عنوان عضو اصلی و پنج نفر به‌عنوان عضو علی‌البدل از طریق رای گیری انتخاب شدند.

بابلی گفت: این اطمینان را به نامزدهای انتخاباتی و مردم خواهیم داد که با تمام توان با تعهد بیشتر برای سلامت انتخابات تلاش خواهیم کرد و بی‌نظمی در انتخابات از هیچ‌کسی پذیرفته نمی‌شود.

بابلی تصریح کرد: سلامت انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم هست و استاندار کرمانشاه نیز در این زمینه تأکیدات بسیاری داشتند و بر لزوم چهار مؤلفه مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت که مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی هست تأکید بسیاری داشته اند و ما نیز تمام اهتمام خود را برای تحقق این امر به کار می گیریم.

فرماندار سرپل ذهاب اضافه کرد: تلاش ما این است که جلسات مختلفی در آینده نزدیک با حضور گروه‌ها و اقشار مختلف مردم در شهرستان باهدف مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای برگزار نماییم چون همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند حضور حداکثری مردم در انتخابات تیری بر پیشانی و پیکره دشمنان قسم‌خورده نظام و انقلاب و اسلام است.

وی ادامه داد: ما در انتخاب نمایندگان فرماندار، نمایندگان بخشدار و اعضای شعب اخذ رای دقت لازم را خواهیم داشت و آموزش‌های لازم را برگزار می‌کنیم و تلاش می‌کنیم افرادی مسوولیت برگزاری انتخابات را عهده‌دار شوند که امانت‌داری را به نحو شایسته و درست انجام دهند.

وی افزود : دشمنان از مدت‌ها قبل برنامه‌های خود را برای عدم حضورمردم در انتخابات آغاز کرده‌اند اما مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی با اشراف کامل به این موضوع با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای برگ زرین دیگری به افتخارات خود در روزشمار انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد و انتخابات باشکوهی را در اسفندماه امسال خواهیم داشت.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد و از حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل‌ذهاب یک نماینده راهی خانه ملت می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha