ترکیب احتمالی الدحیل مقابل پرسپولیس؛ دست خالی گالیته برای گرفتن انتقام

تهران- ایرنا- تیم فوتبال الدحیل قطر در هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا میهمان پرسپولیس ایران است.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و الدحیل قطر از هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

شرایط ۲ تیم در گروه E مسابقات کاملا متفاوت است. الدحیل با ۴ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و شانسی برای صعود به مرحله حذفی ندارد و عملا این دیدار برای نماینده قطری تشریفاتی محسوب می‌شود. اما شرایط برای پرسپولیس متفاوت است.

این دیدار برای سرخ‌پوشان حکم مرگ‌وزندگی را دارد. شاگردان یحیی گل محمدی با ۸ امتیاز در رتبه دوم قرار دارند و فقط با کسب ۳ امتیاز کامل این دیدار می‌توانند به عنوان یکی از ۳ تیم برتر دوم گروه‌ها به مرحله حذفی صعود کنند.

ترکیب احتمالی الدحیل مقابل پرسپولیس؛ دست خالی گالیته برای گرفتن انتقام

بازی رفت دو تیم در قطر با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید و حالا الدحیل با انگیزه انتقام پا به ورزشگاه آزادی می‌گذارد.

وضعیت الدحیل در لیگ ستارگان قطر نیز زیاد جالب نیست ودر حال حاضر از ۸ بازی ۱۶ امتیاز را کسب کرده و در رتبه پنجم جدول قرار دارد. کریستوفر گالتیه برای این دیدار روبن سمدو، مدافع پرتغالی به دلیل محرومیت و ادمیلسون جونیور و فیلیپ کوتینیو، دو ستاره برزیلی به علت مصدومیت در اختیار ندارد.

سرمربی ۵۷ ساله فرانسوی الدحیل را برای این دیدار با ترکیب ۱-۳-۲-۴ روانه میدان می‌کند. صلاح زکریا در چارچوب دروازه مسئولیت حفاظت از دروازه الدحیل را بر عهده دارد. محمد النعیمی ۲۳ ساله جوان جایگزین سمدو در قلب خط دفاعی می‌شود و در کنار یوسف آیمان زوج خط دفاعی را تشکیل می‌دهند.

کیم مون‌ هوان از سمت راست و سلطان البریک از جناح چپ خط دفاعی این تیم را تکمیل می‌کنند. ابراهیما بامبا و عاصم مادیبو زوج خط میانی الدحیل را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها ایساک لیحاجی، معز علی و محمد مونتاری پشت سر مایکل اولونگا یازده بازیکن الدحیل را تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی الدحیل مقابل پرسپولیس؛ دست خالی گالیته برای گرفتن انتقام

ترکیب احتمالی الدحیل:

صلاح زکریا، محمد النعیمی، یوسف آیمان، کیم مون‌ هوان، سلطان البریک، ابراهیما بامبا، عاصم مادیبو، ایساک لیحاجی، معز علی، محمد مونتاری و مایکل اولونگا.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha