۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85311824
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پایگاه اورژانس جاده ای خیرساز الیگودرز بهره برداری شد

خرم آباد - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: پنجمین پایگاه جاده‌ای اورژانس فوریت های پزشکی الیگودرز با همکاری خیران سلامت بهره برداری شد.

به گزارش ایرنا، دکتر بهرام دلفان روز دوشنبه در آئین بهره برداری پنجمین پایگاه اورژانس جاده ای الیگودرز اظهار داشت: با افتتاح این پایگاه که به همت خیران سلامت ساخته و تجهیز شده است، کیفیت و سرعت خدمات رسانی در سوانح و حوادث جاده‌ای به نسبت قبل بیشتر شده و مردم منطقه از خدمات درمانی بهره بیشتری خواهند برد.

وی اظهار داشت: این طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در مساحت ۲۰۰ متر مربع طبق استاندارد سازمان اورژانس کشور ساخته و تجهیز شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به اینکه خیران در حوزه سلامت می توانند کمک های قابل توجهی به بهداشت و درمان استان داشته باشند، ادامه داد: با بهره گیری از ظرفیت خیرین در جهت رفع نواقص موجود و خدمت رسانی هرچه بهتر و سریع‌تر به هموطنان در حوزه سلامت می توان گام برداشت.

دلفان یادآور شد: امسال ۵۱ هزار و ۲۲۰ بیمار توسط اورژانس لرستان به بیمارستان ها و مراکز درمانی منتقل شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری ۲۴۹ هزار و ۱۴۵ تماس با اورژانس استان برقرار شد که در این راستا ۵۱ هزار و ۲۲۰ بیمار به مراکز درمانی منتقل شدند و پنج هزار و ۸۳۵ مورد درمان سرپایی نیز طی این ماموریت ها انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha