۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85311839
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حملات راکتی مقاومت به عسقلان/ ۳ خودروی نظامی دیگر صهیونیست‌ها منهدم شد

تهران-ایرنا- مقاومت فلسطین از حمله راکتی به شهر اشغالی عسقلان و شهرک‌های مجاور نوار غزه و انهدام چند خودروی نظامی صهیونیست‌ها در جریان نبرد زمینی خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما»، آژیرهای خطر در شهر اشغالی عسقلان در جنوب سرزمین های اشغالی به صدا درآمده است.

در همین راستا، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که در پاسخ به جنایات علیه غیرنظامیان در نوار غزه، شهر اشغالی عسقلان را راکت باران کرده است.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد: تجمعات دشمن در پایگاه پشتیبانی نظامی «صوفا» را با شلیک راکت هدف قرار دادیم.

منابع رسانه‌ای همچنین از به صدا درآمدن آمدن آژیرهای خطر در شهرک‌های صهیونیست ‌نشین مجاور نوار غزه خبر دادند.

تیپ ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته مقاومت مردمی فلسطین نیز در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ما مراکز نظامی دشمن صهیونیستی را در نزدیکی موضع نظامی «کیسوفیم» با شلیک خمپاره‌های کالیبر سنگین هدف قرار دادیم.

گردان های القسام نیز درباره آخرین دستاوردهای نبرد زمینی مقاومت در مقابل نظامیان رژیم اشغالگر در نوار غزه، از هدف قرار دادن و انهدام سه دستگاه خودروی نظامی صهیونیست‌ها در محور شرق غزه خبر داد.

این گردان‌ها اعلام کرد که این خودروها با راکت‌های «الیاسین ۱۰۵» هدف قرار گرفتند.

القسام همچنین اعلام کرد که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را با راکت الیاسین ۱۰۵ در شرق بیت لاهیا هدف قرار داده است.

گردان‌های عزالدین القسام ظهر امروز نیز اعلام کرده بود: رزمندگان ما از صبح امروز تاکنون ۵ دستگاه تانک و پنج دستگاه نفربر زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را در محور شرق غزه با راکت‌های الیاسین ۱۰۵ هدف قرار داده و منهدم کردند.

گردان‌های القسام همچنین اعلام کرد: رزمندگان ما همچنین شماری از نظامیان صهیونیست را از فاصله نزدیک در منطقه شیخ رضوان کشته و سالم به مقرهای خود بازگشتند.

دیروز (۱۲ آذرماه) نیز مرگبارترین روز نظامیان صهیونیست در ۷۵ سال گذشته (از زمان تاسیس) بود، به حدی که ۷۵ نظامی اسراییل فقط در غزه به هلاکت رسیدند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در این باره به نقل از "برهام مئیر" تحلیلگر نظامی اسراییل اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ خودروی زرهی، نفربر و تانک رژیم صهیونیستی در نوار غزه منهدم و ۷۵ نظامی هم کشته شده است؛ مقاومت فلسطین چند فیلم کوتاه از هلاکت نظامیان صهیونیست منتشر کرده است.

این در حالی است که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی رسما فقط به کشته شدن ۳ نظامی دیگر این رژیم در این تاریخ اعتراف کرده که البته باید آمار کشته ها و خسارت های ارتش اسراییل توسط رزمندگان حزب الله در شمال سرزمین های اشغالی را نیز به آن افزود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha