۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۸
کد خبر: 85311870
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

بدرقه باشکوه شهدای مدافع حرم با حضور  شهروندان تهرانی

تهران - ایرنا -مراسم بدرقه پیکرهای ۸ شهید مدافع حرم تازه تفحص شده همزمان با ایام فاطمیه با حضور گسترده مردم شهید پرور پایتخت در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، تشییع و استقبال از پیکر مطهر هشت شهید مدافع حرم اهل بیت از واقعه «خان طومان» سوریه در سال ۱۳۹۵، دوشنبه در میدان امام حسین تهران برگزار شد.

مراسم وداع با پیکرهای مطهر هشت شهید مدافع حرم تازه تفحص شده، روز شنبه در ستاد معراج شهدای تهران برگزار شد.

پیکرهای «مهدی ذاکرحسینی»، «علی آقا عبدالهی»، «حسن اکبری»، «سیدمصطفی صادقی»، «رضا عباسی»، «غلامعلی تولی»، «محمدرضا یعقوبی کیاسه» و «الیاس چگینی» به تازگی در عملیات تفحص و از طریق دی.ان.ای در سوریه شناسایی شده است.

بازگشت غرورآفرین پیکرهای مطهر شهدای گرانقدر مدافع حرم، پس از چندین سال چشم انتظاری به خاک وطن، همزمان با ایام فاطمیه و شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، توتیای دیدگان مردم ولایت‌مدار و شریف ایران اسلامی و خانواده صبور و بزرگوارشان شد.

پایمردی‌های شهدای مدافع حرم که با تاسی از آموزه‌های حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برای صیانت از عزت و اقتدار ایران اسلامی از حریم مطهرِ پیام‌آور کربلا، حضرت زینب(س)، جان در طبق اخلاص نهادند و با ایثار عزیزترین گوهر حیات خویش، پیمان به آخر بردند، برای همیشه در صحیفه پرافتخار و زرین مقاومت ملت بزرگ ایران ثبت خواهد شد.

تاریخ آینده این سرزمین در برابر صبوری، مجاهدت و ایثار قابل تحسین خانواده معزز این شهدای گرانقدر، سر تعظیم فرود خواهد آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha