زاهدی: با تمام توان برای صعود می‌جنگیم/ نتایج خوبی در آسیا گرفته‌ایم

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه این تیم در لیگ قهرمانان نتایج خوبی گرفته است، تاکید کرد که او و سایر بازیکنان با تمام توان برای موفقیت در بازی فردا برابر الدحیل خواهند جنگید.

به گزارش ایرنا، شهاب زاهدی در نشست خبری پیش از بازی حساس فرداشب با الدحیل، درباره وضعیت تیمش، اظهار داشت: تمرینات خوبی داشتیم و در این مدت با تدابیر کادر فنی، به خوبی تیم الدحیل را آنالیز کردیم. شرایط خیلی خوبی داریم و بازیکنان در آرامش مناسبی به سر می‌برند و آماده هستیم که یک بازی خوب را کنار هواداران انجام بدهیم. هواداران با حضور پررنگی که در بازی فردا دارند، می‌توانند خیلی به ما کمک کنند و یار دوازدهم ما هستند.

وی درباره اینکه آیا در بازی فردا، طلسم گلزنی‌اش برای پرسپولیس در لیگ قهرمانان شکسته می‌شود، اظهار داشت: برای پست مهاجم، گل‌زدن اهمیت بالایی دارد اما مسئله مهم‌تر برای ما نتیجه‌گیری در کار تیمی است. با توجه به اینکه در گروه مرگ قرار داریم، نتایج و عملکرد تیم قابل احترام است و جایگاه خوبی داریم و تلاش می‌کنیم که نتایجی در شان نام پرسپولیس کسب کنیم. در پرسپولیس مهم نیست که چه کسی گل بزند و همه تلاش می‌کنند که تیم برنده شود.

زاهدی درباره اینکه برای بازی فردا چه قولی به هواداران می‌دهد، تصریح کرد: فوتبال یک ورزش یک غیرقابل پیش‌بینی است و در برخی مواقع با وجود در اختیار داشتن بازی، ممکن است نتیجه دیگری رقم بخورد. هواداران پرسپولیس همواره با حضورشان حمایت‌شان را نشان داده‌اند و از طرف خودم و بقیه بازیکنان می‌توانیم بگویم حداکثر تلاشمان را برای موفقیت پرسپولیس انجام خواهیم داد.

پرسپولیس در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه آزادی میزبانی الدحیل است که برای صعود به مرحله حذفی، باید در این دیدار به برتری دست یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha