عضو شورای شهر مراغه اتهام انتسابی خود علیه سایر اعضا را پس گرفت

مراغه- ایرنا- یک عضو شورای اسلامی شهر مراغه که با طرح اتهام مالی علیه دیگر اعضای شورا، جلسه انتخاب شهردار در تاریخ ۲۹ شهریورماه را به حاشیه کشانده بود امشب در سخنان خود در جلسه علنی این اتهام انتسابی را پس گرفت.  

به گزارش ایرنا این جلسه که قرار بود ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز دوشنبه آغاز شود، به دلیل غیبت رییس و نایب رییس شورا با ۴۵ دقیقه تاخیر شروع شد و بهمن محمودی پس از تشکیل جلسه متنی را از روی کاغذ قرائت کرد و اتهامات انتسابی خود را پس گرفت.

او در این جلسه چند ساعته ابتدا از همدلی در شورای اسلامی شهر سخن به میان آورد.

دوفوریت حاشیه‌ساز

در ادامه جلسه امشب، چهار عضوی که سرپرست فعلی شهرداری را انتخاب کرده‌ بودند، دو فوریت عزل وی را تسلیم رییس شورا کردند در حالی که مدت چندانی از انتخاب وی به عنوان سرپرست نمی‌گذرد.

ابراهیم خوشرفتار رییس شورای اسلامی شهر مراغه که بررسی مصالحه‌های شهرداری را در دستور کار این جلسه داشت، با طرح این دوفوریت مخالفت کرد.

عضو شورای شهر مراغه اتهام انتسابی خود علیه سایر اعضای را پس گرفت
جلسه علنی شورای اسلامی شهر مراغه در ۱۳ آذرماه

اینبار نوبت الناز پاکرو عضو دیگر شورا بود که نسبت به مطرح شدن این دو فوریت و عزل سرپرست فعلی اصرار کند تا بار دیگر جلسه شورا همان شرایط دوقطبی چندماه قبل را تجربه کند.

در نهایت نیز این دو فوریت بررسی نشد و چهار عضو شورا که آن را امضا کرده بودند، از رییس شورا خواستند در صورتجلسه امشب، عدم بررسی این دو فوریت را درج کند.

به گزارش ایرنا شورای اسلامی شهر مراغه پس از برکناری شهردار چهل و هفتم در تاریخ ۱۲ اردیبهشت امسال، بر سر انتخاب شهردار جدید و سرپرست موقت شهرداری دچار اختلاف‌نظر شد؛ شورایی که هفت عضو دارد و یک نفر از آنان اخیرا بین دو گروه سه نفری جابجا شد تا حاشیه‌های پارلمان شهری همچنان پررنگ‌تر از متن آن باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha