۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۵۹
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85312134
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه چهار خطه نورآباد - خرم آباد + فیلم

خرم آباد - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث کریدور بزرگراهی شمال غرب به جنوب کشور در مسیر نورآباد به خرم آباد اختصاص یافته و تلاش بر آن است این رقم را تا پایان سال افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سمانه حسن پور روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های نیمه تمام عمرانی شهرستان دلفان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۶/۵ کیلومتر از محور چهار خطه نورآباد به خرم آباد آماده آسفالت است.

وی همچنین با بیان اینکه روند ساخت سد تاج امیر دلفان در دولت سیزدهم پیشرفت خوبی داشته است، افزود: این سد ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از ابتدای سال جاری ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار به آن تزریق شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری با حضور مقامات کشوری آبگیری شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با اشاره به پروژه سکوی تماشاگران دلفان از این طرح به عنوان یک طرح زیرساختی در حوزه ورزش این شهرستان یاد و تاکید کرد: امسال برای این پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته اما متاسفانه روند ساخت آن کند است که تذکرات لازم به پیمانکار پروژه و دستگاه‌های اجرایی متولی داده شد.

حسن پور بیان کرد: منابع اعتباری این پروژه را در صورت نیاز افزایش خواهیم داد و هیات نظارت بر پروژه های استان را برای تسریع در روند آن اعزام خواهیم کرد تا سریعتر تعیین تکلیف شود.

وی به پروژه شهرک صنعتی دلفان که در روستای سراب غضنفر واقع شده است نیز اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های لازم در این شهرک در حال ساخت و اعتبارات خوبی برای آن پیش بینی شده است.

رئیس مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با اشاره به پروژه زیرساختی تصفیه خانه شهر نورآباد یادآور شد: پیمانکار این پروژه پای کار و بناست از طریق اعتبارات توازن ملی پیگیر تخصیص اعتبارات برای این طرح باشیم و با تزریق منابع ملی روند ساخت آن‌را تسریع کنیم.

به گفته حسن پور، زیرساخت های سازه ای پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر نورآباد ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha