دانشگاه از پایگاه‌های پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی است

کرج - ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز دانشگاه ها را سنگر انقلاب اسلامی دانست و گفت: مراکز آموزش عالی در واقع از پایگاه های مهم پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» روز سه شنبه به مناسبت فرا رسیدن ۱۶ آذرماه روز دانشجو در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش ویژه‌ای که برای دانشجویان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تعریف شده است، افزود: دانشجویان پس از پیروزی انقلاب نیز نقش مهمی در دفاع مقدس و بازسازی و توسعه کشور در سال‌های پس از جنگ تحمیلی بر عهده داشته اند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها همواره از اماکن مهم ترویج فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: دانشجویان نقش مهمی در استکبار ستیزی و قطع کردن پای آمریکا به عنوان پدرخوانده استکبار جهانی از ایران بر عهده داشتند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تاکید بر اهمیت دانشگاه‌ها در جهت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و تولید اندیشه و علم و دانش، افزود: دشمنان درصدد استحاله فرهنگی، علمی، بصیرتی دانشگاه‌ها هستند تا از یک سو مانع نقش آفرینی دانشگاه‌ها در توسعه و رشد کشور شوند و از طرفی دانشگاه را به عنوان یک سنگر مستحکم انقلاب اسلامی از کارکرد اصیل خود باز دارند.

اسلامی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و بصیرت افزایی در دانشگاه‌ها و آشنا کردن دانشجویان با دستاوردهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دانشگاه محل تولید علم، پژوهش و اندیشه ورزی است و باید با حضور دانشجویان مومن و انقلابی به محور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی تبدیل شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha