معرفی محصولات پژوهشگران مازندرانی در قالب برپایی نمایشگاه تداوم یابد

ساری-ایرنا- مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از برپایی نمایشگاه به عنوان جایگاه و محلی برای عرضه توانمندی های پژوهشگران و فناوران به بخش خصوصی و دولتی نام برد و گفت: برای معرفی نخبگان و دستاوردهای آنان به اقشار مردم این روند ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ‌ سید عباس حسینی روز سه شنبه در بازدید از هشتمین فن بازار و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان مازندران اظهارداشت:‌ این نمایشگاهی فرصت عرضه توانمندی ها و داشته های ۳۰شرکت و هسته فناور برتر استان، سه دانشگاه، ۹مرکز رشد و مجموعه جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات و ترویج کشاورزی استان را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: مجموعه های شرکت کننده در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی، بیوتکنولوژی و نرم‌افزاری به نمایش گذاشته اند.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه برپایی این رویدادها برای ارائه دستاوردهای حوزه پژوهش و فناوری استان بسیار موردنیاز است، افزود: همچنین این نمایشگاه‌ها محلی برای ارتباط‌گیری پژوهشگران و فناوران با دستگاه‌های اداری و بخش خصوصی به شمار می رود.

عرضه توانمندی پژوهشگران در قالب برپایی نمایشگاه تداوم یابد

وی گفت: شرکت های پژوهشگر از این طریق ارائه توانمندی‌های استان با رویکرد آموزشی در سطح دانشگاه‌ها و مدارس تا بتواند منشا خوبی برای توسعه و ترویج علم دانش پایه در سطح استان باشد.

حسینی با اشاره به اینکه در دیگر کشورهای جهان با برگزاری نمایشگاه ها سعی می‌شود تا با بازیگران حوزه دانش‌بنیان و حوزه‌ای که با این مجموعه در ارتباط هستند را شناسایی کنند، گفت: این شرکت‌ها با ایجاد ارتباط دو سویه می توانند تفاهم‌ها و استارتاپ‌هایی برای رسوخ علم در بخش دولتی و خصوصی ایجاد کنند.

هشتمین فن بازار و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان مازندران در دانشگاه پیام نور مازندران در ساری برپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha