مدیران دستگاه‌های بروجرد از ایده‌های جوانان برای رفع مشکلات استفاده کنند

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان از ایده‌ها و راهکارهای جوانان نخبه و دانشگاهی در برطرف نمودن مشکلات و شناسایی آسیب های اجتماعی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز سه شنبه در نشست شورای ساماندهی امور جوانان شهرستان بروجرد در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: مسوولان باید برای ساماندهی امور جوانان از برنامه‌های کلیشه‌ای خارج شوند چون در قبال مردم مسوول هستیم و باید به آنها خدمت شود.

وی افزود: مسوولان از نخبگان و جوانان به عنوان مشاور در کارهای خود استفاده کنند و آسیب‌های اجتماعی شهرستان را با همراهی این قشر از جامعه دسته‌بندی و مهمترین آنها را مشخص کنند.

فرماندار بروجرد با اشاره به اینکه در سال جاری چهار هزار و ۲۶۸ فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان پرداخت شد، بیان کرد: پارسال نیز ۶ هزار و ۲۰۰ فقره تسهیلات برای ایجاد اشتغال جوانان شهرستان پرداخت شده است.

مرادی اضافه کرد: بروجرد شهر استعدادهای درخشان و نخبگان است و باید در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان تلاش شود.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های شهرستان همایش و جلساتی را در راستای برطرف نمودن آسیب‌های اجتماعی برگزار کنند تا بتوان از مقالاتی که به این همایش‌ها ارائه می شود آسیب‌های اجتماعی را شناسایی و دسته بندی و برای رفع آنها راهکار مشخص کرد.

فرماندار بروجرد یادآور شد: مدیران و مسوولان ادارات شهرستان از ظرفیت بالای جوانان خلاق و نخبه در امور شهرستان استفاده کنند و در این راستا، روسای ادارات از مشاوران جوان و نخبه شهرستان و همفکری و همکاری آنها در پیشبرد و حل مشکلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استفاده کنند.

وی بیان کرد: از این پس روسای ادارات مرتبط با امور جوانان باید با برنامه و ارائه راهکار مناسب در جلسه حضور داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha