گازرسانی پیش از موعد به همه نقاط استان البرز در مدت ۱۸ ماه

تهران- ایرنا- استاندار البرز گفت: مقرر بود گازرسانی به همه نقاط این استان تا پایان امسال اجرایی شود، اما این مهم پیش از موعد مقرر و در آستانه سفر دوم رییس‌جمهور به این خطه تحقق یافت.

«مجتبی عبداللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا درباره مطرح شدن موضوع گاز رسانی به همه نقاط این استان در دور نخست سفر رئیس‌جمهور به این منطقه، افزود: اقداماتی که سال گذشته در حوزه شبکه گازرسانی انجام شد، معادل چندین سال اقدامات گذشته عملکرد شرکت گاز بوده است؛ به عبارت دیگر، عملکرد شرکت گاز در سال‌های گذشته یک طرف و در سال ۱۴۰۱ در یک طرف دیگر قرار می‌گیرد.

وی بیان‌داشت: پارسال یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای شبکه گازرسانی استان از جمله به ۱۲۰ روستای صعب العبور طالقان و محور کرج- چالوس هزینه شد و امروز در آستانه سفر رئیس‌جمهور به استان البرز، این استان را به عنوان استان سبز اعلام می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، قرار است آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، به همراه جمعی از اعضای هیات دولت به زودی به البرز سفر کنند. برگزاری نشست شورای اداری استان و دیدار با قشرهای مختلف مردم با حضور رئیس دولت و مسئولان استانی برای این سفر پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha