۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85312445
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فوتبال بانوان نیاز به سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال بانوان هیراد رشت با تاکید بر اینکه فوتبال بانوان نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی است ،گفت: این تیم با همین سرمایه گذاری تشکیل شد و هم اینک نیز تنها نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته نخست کشور است .

میترا حسن پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گرچه در فوتبال بانوان پول نیست اما آنقدر انگیزه و عشق به فوتبال وجود دارد که می‌تواند ضامن موفقیت باشد و این امر به طور کامل در فوتبال بانوان مشهود است.

وی با بیان اینکه قدردان افرادی هستیم که در فوتبال بانوان سرمایه‌گذاری می‌کنند تا دختران و بانوان ما لحظات شادی را سپری کنند،افزود: انتظار داریم که حامیان مالی بیشتری در این بخش ورود کرده تا با تشکیل تیم های فوتبال بانوان و همچنین سرمایه گذاری در سایر رشته‌ها، بانوان بیشتری به امر ورزش مشغول شوند.

وی ادامه داد: تیم فوتبال بانوان هیراد رشت نیز با سرمایه گذاری بخش خصوصی تشکیل و هم اینک نیز تنها نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته نخست کشور است و امیدواریم که بتوانیم در این لیگ نتایج قابل قبولی را کسب و به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان هیراد رشت بیان کرد: باتوجه به پتانسیل فنی بازیکنان، بی‌شک قهرمانی در لیگ دسته نخست و یا حداقل صعود به لیگ برتر بانوان کشور، کار دشواری نیست و هدف ما هم صعود به لیگ برتر است.

حسن پور اضافه کرد: البته نباید انگیزه بازیکنان را نادیده گرفت و با وجود اینکه شرایط قراردادی فوتبال بانوان با آقایان به هیچ وجه قابل مقایسه نیست اما شاهدیم که بازیکنانی از تهران، اصفهان، نیشابور، آذربایحان شرقی و غربی به تیم هیراد رشت ملحق شدند که این امر چیزی جز عشق به فوتبال نیست.

وی که مدرک مربیگری C آسیا را دارد، به بازی تیم فوتبال هیراد رشت اشاره و خاطرنشان کرد: در هفته دوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک بانوان کشور باید روز پنجشنبه هفته جاری در کرمانشاه به میدان برویم و هدف ما فقط پیروزی و کسب هر سه امتیاز در این دیدار است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان هیراد رشت اظهار کرد: با توجه به اینکه رقابت های لیگ دسته یک بانوان کشور به صورت تک بازی برگزار می‌شود، برای کسب عنوان قهرمانی باید در همه دیدارها برای پیروزی بجنگیم و به همین دلیل در دیدار مقابل آکو کرمانشاه نیز فقط به پیروزی و کسب هر سه امتیاز این بازی فکر می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال بانوان هیراد رشت در هفته نخست رقابت های لیگ دسته یک بانوان کشور قرار بود پنجشنبه گذشته در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف شاهوی کامیاران برود که به دلیل نقص پرونده پزشکی بازیکنان کامیاران، این دیدار برگزار نشد.

در رقابت های فوتبال فصل جاری لیگ دسته یک بانوان باشگاه‌های کشور، ۹ تیم هیراد رشت، شاهو کامیاران، آکو کرمانشاه، سلیمی بوشهر، وارش نوشهر، پرسپولیس شیراز، پاس همدان، تام اصفهان و تیم شهرداری(ب) سیرجان حضور دارند که به صورت تک بازی با هم رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha