۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۲
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85312475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کسب ۶ مدال ملی پوشان کردستانی در رقابت های مچ اندازی قهرمانی آسیا

سنندج- ایرنا-  ملی پوشان کردستانی تیم مچ اندازی کشورمان در مسابقات قهرمانی کاپ آزاد آسیا به میزبانی کشور ازبکستان موفق به کسب ۶ مدال طلا و نقره شدند.

به گزارش ایرنا، مسابقات مچ اندازی کاپ آزاد قهرمانی آسیا با حضور ۹۰۰ ورزشکار از ۱۲ کشور مختلف آسیایی به میزبانی کشور ازبکستان و در شهر سمرقند برگزار شد.

تیم ملی مچ اندازی بانوان و مردان کشورمان که چهار کردستانی را در ترکیب خود داشت، در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرد.

بهروز عباسی و پرویز زارعی در بخش آقایان و کیمیا کریمی و آرتیکا صلاحیان در بخش بانوان به نمایندگی از استان کردستان و در قالب تیم ملی مچ اندازی ایران به این مسابقات اعزام شدند.

بهروز عباسی نماینده شایسته کردستان در این مسابقات توانست ۲ مدال طلا را در ۲ بخش دست راست و دست چپ به خود اختصاص دهد.

پرویز زارعی دیگر ورزشکار کردستانی عضو تیم ملی مچ اندازی پیشکسوتان ایران توانست در رده سینیور گراند مستر ۲ مدال طلا و در رده سنی گرند مستر ۲ نشان نقره را بدست آورد.

️تیم مچ اندازی ایران در این مسابقات با کسب هفت مدال طلا، چهار مدال نقره و چهار نشان برنز عنوان قهرمانی رده مستر و جایگاه چهارم تیمی مجموع رده ها را از آن خود کرد.

بهروز عباسی ملی‌پوش کردستانی تیم مچ اندازی ایران و داور بین المللی این رشته در کسوت سرپرست نمایندگان کشورمان همراه تیم حضور داشت و به عنوان داور نمونه نیز مسابقات فینال و اورال این رقابت ها را قضاوت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha