اعضا هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی مشخص شدند

تبریز- ایرنا- مجمع عمومی و انتخاباتی شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان شرقی برگزار و اعضا هیات رییسه این شورا برای مدت ۲ سال مشخص شدند.

به گزارش ایرنا، در این مجمع که با حضور مسوولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان و با اعلام آمادگی ۱۲ نفر برای نامزدی هیات رییسه و ۲ نفر برای بازرس شورا در محل استانداری برگزار شد، از مجموع ۹۱ رای ماخوذه حسن اسدزاده شهیر با ۵۵ رای اول، امیر کریم زاد با ۵۲ رای دوم، صابر صادقیان و وحید تاج مهر با ۴۶ رای به طور مشترک سوم، اصغر وثوقی با ۴۰ رای چهارم، امیرعلی روزگار و مهدی حافظ زاده هر ۲ با ۳۹ رای به طور مشترک رای پنجم را کسب کرده و به عنوان هفت نفر اعضای هیات رییسه اصلی شورا و محمد رنگساز با ۳۸ و سعید جعفری نامور با ۳۴ رای به عنوان علی البدل اعضای اصلی انتخاب شدند و زهرا اسمعیل پور با ۵۹ رای به عنوان بازرس انتخاب شدند.

اعضای هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ۹ نفر هستند که ۲ عضو آن شامل استاندار (در غیاب وی معاون سیاسی استانداری) به عنوان رئیس شورا و مدیرکل روابط عمومی استانداری به عنوان جانشین و دبیر شورا بوده و هفت نفر دیگر نیز از طریق رای مستقیم مجمع عمومی برای مدت ۲ سال انتخاب می شوند.

شورای هماهنگی و روابط عمومی آذربایجان شرقی از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده و ۲ جشنواره در سال های ۱۳۹۰ و ۱۴۰۲ برگزار کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha