۲۱ قرارداد حق بهره‌برداری زمین در شهرک تخصصی نیر به سرمایه‌گذاران واگذار شد  

اردبیل-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از واگذاری ۲۱ قرار داد حق بهره برداری زمین در شهرک تخصصی نیر به سرمایه گذاران خبر داد.

به گزارش ایرنا هاشم علایی روز سه شنبه در بازدید از شهرک تخصصی آب شهرستان نیر با اعلام این خبر اظهار کرد: از این تعداد هشت واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از مراکز ذیصلاح شده‌اند.

وی مساحت شهرک تخصصی آب را ۵۵ هکتار اعلام کرد و گفت: برای سرمایه گذاری در این شهرک با هدف رونق تولید و اشتغال مشوق‌های لازم به سرمایه گذاران ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: با بهره‌برداری از طرح‌های تولیدی در حال ساخت شهرک تخصصی نیر، میزان تولید و اشتغال در این شهرک به مراتب افزایش خواهد یافت.

علایی همچنین از تبدیل شهرک تخصصی آب نیر به عنوان قطب تولید آب معدنی کشور خبر داد و گفت: شهرک تخصصی آب شهرستان نیر جزو شهرک‌های تخصصی کشور محسوب می‌شود که در زمینه بسته‌بندی محصولات آب معدنی و تولید فرآورده‌های نوشیدنی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه آب مورد نیاز صنایع این شهرک صنعتی از چشمه‌های گورگور کوه سبلان تامین می‌شود، افزود: آب این چشمه یکی از گواراترین آب‌های ایران است که قابلیت صادرات به کشورهای دیگر را دارد.

علایی ادامه داد: برای انتقال آب از مبدا چشمه، خط انتقال به طول هشت کیلومتر توسط شرکت شهرک‌های صنعتی اجرایی شده که این مسیر در سال گذشته بهسازی و مرمت شد.

استان اردبیل دارای ۲۰ شهرک و نواحی صنعتی است.

نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل و در دامنه سبلان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha