۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85312692
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

علی‌نژاد: در قطع شدن صدا ملاحظاتی  بوده است/ مطرح کردن شانس مدال بار روانی ایجاد می‌کند

تهران- ایرنا- کارشناس خبره کمیته المپیک گفت: شاید مسئله قطع صدا ملاحظاتی داشت که این اقدام را به همراه داشت ولی در کل من از چیزی خبر ندارم.

به گزارش ایرنا، مهدی علی‌نژاد کارشناس خبره کمیته المپیک امروز سه‌شنبه در حاشیه پنجاه و دومین مجمع کمیته ملی المپیک در خصوص قطع شدن صدای مجمع برای خبرنگاران در برخی برهه‌های زمانی این نشست، اظهار داشت: من یک عضو مجمع بودم و نمی‌توانم در این موضوع نظر بدهم. از طرف دیگر من اصلا از این ماجرا خبر نداشتم اما مجمع روال عادی خودش را طی کرد و مصوبات لازم به درستی پیش رفت. شاید این مسئله ملاحظاتی داشت که این اقدام را به همراه داشت ولی در کل من از چیزی خبر ندارم.

وی درباره موضوع حقوق ورزشکاران المپیکی و تقسیم بودجه‌ها عنوان کرد: اعتقاد دارم که اساسا مطرح کردن شانس مدال یا جایگاه برای یک ورزشکار بار روانی زیادی را ایجاد می‌کند و در حقوق دادن می‌تواند این مسئله مناسب نباشد. در رشته‌هایی مثل کشتی که ورزشکاران زیادی دارد، می‌تواند مشکل ایجاد کند.

وی ادامه داد: بودجه‌ها باید بر اساس عملکردها تقسیم بشود. زمانی که در وزارت ورزش بودم بودجه را بر اساس سال قبل تدوین کردیم و بعدها همه‌گیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha