۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85312746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سهرابیان: با حرف‌های دبیر موافق بودم/ در جریان حضور کمیسیون اخلاق نبودیم

تهران- ایرنا- عضو هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: من با صحبت‌های علیرضا دبیر درباره تاسیس مرکز حکمیت ورزش موافق بودم و جای این حرف‌ها در مجمع سالانه نبود و ابتدا باید در هیئت اجرایی بررسی می‌شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا سهرابیان روز سه‌شنبه در حاشیه مجمع سالانه کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف کمیته کمک به ورزشکاران است تا تمامیت و هم و غم خود را برای آماده کردن خود بگذارند و مشکل مالی نداشته باشند. برخی از ورزشکاران می‌توانند مدال‌آور باشند و مشکلات مالی دارند و بهترین نتیجه این بود تا در این هفت ماه باقی مانده از لحاظ مالی به ورزشکاران برسیم.

وی افزود: شاخص‌ها با توجه به نیازمندی‌هایی که موجودیت دارد و نیازهای ورزشکاران مشخص شده است. با توجه به صحبت‌هایی که در جلسه شد، حتما این شاخص‌ها بازنگری می‌شود.

سهرابیان همچنین در خصوص انتخاب مربی تیم ملی آب‌های آرام گفت: با چند مربی خارجی صحبت کردیم و رزومه فرستادند که در حال بررسی است. منتظر این هستیم گزینه‌های دیگر مشخص شود و با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که بین ایران و روسیه منعقد شده، گزینه‌هایی از این کشور اضافه شد و ضمن اینکه منتظریم از اوکراین و بلاروس نیز گزینه‌هایی را انتخاب کنیم و بهترین‌ نفر را انتخاب کنیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی درباره اعتراض علیرضا دبیر به تاسیس مرکز حکمیت ورزش، گفت: به اینگونه بیانیه‌ای را اعلام و فدراسیون‌ها را مجاب کنند، موضوع جدیدی بود. اعضای هیئت اجرایی نسبت به حضور رئیس کمیسیون اخلاق در جریان نبودند. اعلام کرده بودیم که روسای کمیسیون‌ها در هیئت اجرایی شرکت و موارد را عنوان کنند. من با صحبت‌های علیرضا دبیر موافق بودم و جای این حرف‌ها در مجمع سالانه نبود و باید این موضوع ابتدا در هیئت اجرایی کمیته بررسی و بعد مطرح می‌شد.

وی گفت: در بودجه فدراسیون‌ها به صورت اولیه مبالغی عنوان شد اما تغییرات جدید اعمال نشده و ۵ میلیارد دیگر به سیستم تزریق شد و به غیر از آن منابع دیگری هم هست. ممکن است در بودجه فدراسیون‌هایی همچون شمشیربازی، تغییراتی ایجاد شود زیرا، جزو رشته‌هایی است که می‌تواند سهمیه المپیک کسب کند. به مبلغ بودجه برخی از فدراسیون‌ها اعتراض کردیم و قرار شد در این زمینه تغییراتی ایجاد شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha