برگزاری تظاهرات حامیان غزه در حاشیه کنفرانس تغییرات آب و هوایی در دُبی + فیلم

تهران - ایرنا - در حالی که رژیم صهیونیستی از حدود ۲ ماه پیش بر طبل جنگ در نوار غزه می کوبد، تظاهرکنندگان در حاشیه کنفرانس آب و هوا (COP۲۸) در دُبی امارات متحده عربی در حمایت از مردم غزه تظاهرات کردند.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا به نقل از رسانه های عربی، بسیاری از اماراتی ها همراه با افراد مقیم این کشور از ملیت های مختلف در حاشیه کنفرانس آب و هوا (COP۲۸) در دُبی امارات متحده عربی با حمل بنر بزرگی که با نوشته ای بر روی آن خواستار پایان دادن جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه شده و بر حمایت خود از مردم این منطقه تاکید کردند.

تظاهرکنندگان بنری را با خود حمل کردند که روی آن عبارت «آتش بس» نوشته شده بود و برخی دیگر از شرکت کنندگان با ایراد سخنرانی در این تجمع، رژیم اسرائیل را به ارتکاب جنایات جنگی متهم و جنایات ضد بشری این رژیم علیه فلسطینیان در نوار غزه و کرانه باختری را محکوم کردند.

در حالی این تظاهرات در حاشیه کنفرانس آب و هوایی در دبی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار باریکه غزه علیه فلسطینیان برگزار شد که برخی از مقامات رژیم صهیونیستی برای شرکت در آن دعوت شده اند.

کنفرانس آب و هوایی «COP۲۸» از روز پنجشنبه گذشته (۳۰ نوامبر) در شهر دبی آغاز شده و تا سه شنبه هفته آینده (۱۲ دسامبر) ادامه خواهد یافت.

رژیم صهیونیستی صبح جمعه ۱۰ آذرماه پس از پایان موعد آتش بس موقت در غزه پس از هفت روز، بمباران مناطق مختلف این باریکه، بویژه شهر خانیونس را از سرگرفت و ده‌ها فلسطینی را شهید و زخمی کرده و شمار تلفات با توجه به گستردگی حملات رو به افزایش است.

در جدیدترین جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه، صبح امروز بیش از ۴۰ شهروند فلسطینی در بمباران منازل مسکونی به شهادت رسیدند.

جنگنده - بمب افکن های رژیم صهیونیستی در بمباران یک خانه در اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه، دستکم ۱۰ غیرنظامی را به شهادت رساندند.

یک منبع بیمارستانی نیز اعلام کرد که ۳۰ شهید و ده ها زخمی بمباران های رژیم صهیونیستی به بیمارستان «ناصر» در خانیونس منتقل شدند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز در حال گلوله باران مناطق شرقی اردوگاه «المغازی» در مرکز نوار غزه است.

بر اساس آخرین گزارش ها، تاکنون بیش از ۱۵ هزار و ۵۰۰ فلسطینی شهید و بیش از ۴۰ هزار نفر دیگر هم زخمی شده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha