استفاده صحیح از ظرفیت دانشگاه عامل اصلی تحول در جامعه است

مهاباد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: دانشگاه محور اصلی تحول جامعه بوده و استفاده صحیح از ظرفیت آن به توسعه کشور کمک می کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا جعفر ذوالفقاری روز سه شنبه در آیین نکوداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی مهاباد برگزار شد، افزود: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به جایگاه دانشگاه و مراکز علمی کشور داشته و تلاش می کند پیوند بین صنعت با بدنه دانشگاه محکم تر شود.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید قدر دوران دانشگاه را بدانند، اضافه کرد: یکی از اصلی ترین معیارهای پیشرفت جوامع و گام نخست در توسعه هر کشور پژوهش و فعالیت هایی است که باید مورد توجه دانشگاه و اساتید قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به پیشرفت های علمی کشور گفت: امروزه توان علمی و دفاعی کشور در سایه همت و تلاش دانشمندانی به دست آمده که ماحصل فعالیت دانشگاه های ما هستند.

استفاده صحیح از ظرفیت دانشگاه عامل اصلی تحول در جامعه است

امام جمعه مهاباد هم در این مراسم گفت: جایگاه علم و دانش اندوزی به قدری مهم است که اولین وحی الهی به پیامبر تاکید به خواندن و نوشتن بود.

ماموستا عبدالسلام امامی با بیان اینکه قرآن همواره به تفاوت بین عالمان و سایر افراد اشاره دارد و افزود: کشورهای سرآمد جهان با توجه به پیشرفت های علمی و تبدیل آن به ثروت رفاه به مردم خود هدیه دادند.

استفاده صحیح از ظرفیت دانشگاه عامل اصلی تحول در جامعه است

در ادامه این مراسم به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو از اساتید و دانشجویان برتر رشته های مختلف تجلیل به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha