۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 745
کد خبر: 85312942
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمبود نیرو و دغدغه تعطیلی تنها مرکز فیزیوتراپی بهزیستی در رفسنجان
عکس آرشیوی است

کرمان- ایرنا- برخی منابع از تعطیلی تنها مرکز فیزیوتراپی بهزیستی در رفسنجان خبر داده بودند که مسئولان این اداره می‌گویند چندروز نیروی آن مرکز به مرخصی رفته بود وگرنه به طور کلی تعطیل نشده، گرچه تامین نیروی پایدار برای این مرکز ضرورت دارد تا تعطیل نشود.

رییس اداره بهزیستی رفسنجان در این زمینه به خبرنگار ایرنا توضیح داد: مرکز فیزیوتراپی ما شامل بخش های شنوایی سنجی، گفتاردرمانی، کاردرمانی و حرکت درمانی است که بخش کاردرمانی آن نیازمند نیرو به منظور ارایه خدمات است.

محمود حیدری اظهار داشت: بخش کاردرمانی این مرکز روزانه پذیرای متوسط ۱۰ نفر است و از حدود پنج ماه پیش نیروی کاردر این بخش بازنشسته شده است و ما نیز درخواست نیروی جدید به مرکز استان داده ایم که موافقت کرده اند.
وی افزود: نیروی اعزام شده از کرمان به رفسنجان نیز تا پایان آذرماه جاری ماموریت خدمت رسانی دارد و ما هم به استان درخواست تمدید ماموریت را داشتیم.
حیدری بیان کرد: اما اخیرا این نیروی کار درخواست مرخصی بدون حقوق داده است و بهزیستی استان کرمان هم امکان دارد با درخواست وی موافقت کند لذا کمبود نیرو در این بخش احساس می شود.
وی ادامه داد: در بخش کاردرمانی مرکز فیزیوتراپی بهزیستی مددجویان و افرادی که مشکل راه رفتن و حرکت دست ها دارند، از خدمات بهره مند می شوند.
حیدری خاطرنشان کرد: درخواست تامین نیرو را به مرکز بهزیستی استان کرمان ارایه کردیم و بخش کاردرمانی این مرکز در حال حاضر تعطیل نیست.

حیدری در پاسخ به چرایی تعطیلی این مرکز طی روزهای اخیر که بازتاب خبری داشته گفت: با وجود نیروی مذکور تا پایان آذرماه به طور قطع خدمات در آن ارائه می شود اما طی ۲، سه روز اخیر این فرد به علت مشکلاتی که داشت مرخصی گرفته بود و ارائه خدمات انجام نمی شد.

شهرستان رفسنجان در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان از قطب های مهم تولید مس ایران و جهان به شمار می رود که مجتمع مس سرچشمه شرکت ملی مس نیز در آن قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha