۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85313006
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۶۰ شهید و ۳۲۰۰ زخمی در ۵۹ روز در کرانه باختری

۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰
کد خبر: 85313006
۲۶۰  شهید و ۳۲۰۰ زخمی در ۵۹ روز در کرانه باختری

تهران-ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای کرانه باختری از آغاز عملیات مقاومت فلسطین در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) تا کنون به ۲۶۰ نفر خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که ۲۶۰ شهروند فلسطینی از روز دهم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون در کرانه باختری شهید و ۳۲۰۰ نفر زخمی شده اند.

براساس اعلام این وزارتخانه، شمار شهدای فلسطینی از آغاز سال جاری میلادی تاکنون در کرانه باختری به ۴۶۸ نفر رسیده است.

پیش از این نیز مرکز امور اسیران فلسطین امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد شمار فلسطینی‌های بازداشت شده در کرانه باختری توسط ارتش و دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» به ۳ هزار و ۵۸۰ نفر رسید.

از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» و آغاز تجاوزات به غزه در هفتم اکتبر مناطق مختلف کرانه باختری نیز شاهد عملیات‌های ضدد صهیونیستی و تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف این منطقه بوده‌ است.

با اتمام آتش بس موقت هفت روزه جنگ غزه در تاریخ ۱۰ آذر ماه، ارتش رژیم صهیونیستی در این تاریخ دوباره حملات و تجاوزهایش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند. اما سیلی واقعیت این بار شاید سنگین‌تر به صورت نتانیاهو و اسرائیل بخورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha