استفاده از ظرفیت‌های صنایع مختلف برای حل مشکل اشتغال ضروری است

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: استفاده از ظرفیت و امکانات برخی صنایع برای حل مشکل اشتغال مورد تاکید رییس جمهور در لرستان ضروری است.

به گزارش ایرنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان فرهاد زیویار روز سه‌شنبه در دیدار با مهدی مسکنی معاون تعاون، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری پیرو راه‌اندازی قرارگاه اشتغال استان‌های زاگرس‌نشین و دستور رییس جمهور در مورد تدوین برنامه‌ها برای این استان‌ها اظهار کرد: لرستان با وجود ظرفیت‌ها بی نظیر در بخش کشاورزی، دامپروری و گردشگری می‌تواند زمینه‌های اشتغال مدنظر رییس جمهور را به وجود آورد و نیاز است که امکانات و اعتبارات وزارتخانه‌ها به سمت این استان و سایر استانهای مورد تاکید هدایت کرد.

وی افزود: صنایع شیر پگاه در استان، مجتمع گاوداری هفت هزار راسی دورود و دهکده گردشگری حوضیان الیگودرز از جمله طرح‌هایی هستند که می‌توانند زمینه اشتغال‌زایی را در استان فراهم آورند.

استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد: با مجموع هماهنگی‌هایی که در سطح دولت برای حل مسئله اشتغال استان‌های زاگرس‌نشین شکل گرفته تحول خوبی در این حوزه اشتغال لرستان شاهد باشیم.

مهدی مسکنی معاون وزیر کار نیز در این جلسه با اشاره به دستور مستقیم رییس‌جمهور و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه‌های عملی برای اشتغال در لرستان ارائه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha