نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری آذربایجان‌غربی گشایش یافت

ارومیه- ایرنا- نمایشگاه سه روزه دستاوردهای پژوهشی و فناوری آذربایجان غربی در آستانه هفته پژوهش با حضور شرکت های خصوصی و ادارات دولتی در ارومیه گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه ارومیه روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: در این نمایشگاه ۴۰ شرکت دانش بنیان و فناور دستاوردهای خود را در تالار وحدت ارومیه به نمایش گذاشته اند.

احمد علیجانپور اضافه کرد: جدیدترین یافته های علمی، ایده ها و اختراعات در بخش های صنعت خودرو، تصفیه هوا، پهپادهای کشاورزی، زشکی، محصولات غذایی و بهداشتی ازجمله بخش های این نمایشگاه فناورانه است.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه تا ۱۶ آذرماه جاری ( روز پنجشنبه) در تالار وحدت ارومیه دایر بوده و علاقه مندان، اساتید دانشگاه، فعالان حوزه فناوری و دانشجویان می توانند بین ساعات ۱۰ صبح تا ۶ عصر از آن بازدید کنند.

وی ادامه داد: وضعیت فعالیت های دانش بنیان در آذربایجان غربی قابل قبول و رو به پیشرفت بوده و دهها واحد دانش بنیان در حوزه های مختلف فناوری، مشغول تولید علم در استان هستند.

به گزارش ایرنا، ۲۵ آذر هر سال به نام روز پژوهش در جمهوری اسلامی ایران گرامی داشته می شود و برنامه هایی نیز در هفته منتهی به این روز برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha