۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱:۳۵
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85313344
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گالانت: شکست در جنگ به معنای پایان زندگی ما در این منطقه است

تهران- ایرنا- یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت که اگر در جنگ غزه پیروز نشویم، دیگر زندگی برایمان در این منطقه ممکن نخواهد بود.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از الجزیره، گالانت مدعی شد: در نتیجه حملات هوایی، زمینی، دریایی و اطلاعاتی ما کنترل اوضاع از دست حماس خارج شده و نتایج بزرگ، قابل توجه و دقیقی کسب شده است.

وی افزود: این جنگ به خاطر کشته شدن نیروهایمان بهای سنگینی در پی دارد بنابراین باید پیروزی قاطع و دقیقی از طریق ضربه زدن به حماس کسب کنیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: در غزه از نزدیک شاهد دقت عملیات بودم و نیروهای ما برای نابودی هرگونه خطر و تهدیدی تلاش می‌کنند.

گالانت همچنین گفت: از شمال غزه به سمت جنوب پیشروی و ضربات سختی در خان یونس وارد کردیم.

وی در ادامه با بیان این ادعا که اجازه توقف جنگ را نداریم و تنها اقدام مشروع ادامه جنگ تا نابودی حماس است، افزود: به بازگرداندن اسرا بدون هرگونه استثنائی پایبندیم و برای این منظور نهایت تلاشمان را خواهیم کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اگر در این جنگ پیروز نشویم، دیگر زندگی برایمان در این منطقه ممکن نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha