ادعای مقام اطلاعاتی دولت سابق آمریکا: ترامپ رئیس جمهور بعدی ایالات متحده است

تهران- ایرنا- کش پاتل (Kash Patel) یکی از مقام‌های اطلاعاتی دولت سابق آمریکا در اظهاراتی، مدعی شد: به نظر من دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری‌خواه و رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد بود.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از تارنمای خبری مسنجرکام، پاتل همچنین در گفت وگو با استیو بنن استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید تاکید کرد: در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ و تشکیل دولت دوم وی، اشخاصی از بدنه دولت (کنونی) و رسانه‌ها که مشغول توطئه کردن بر علیه او هستند تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

معاون مدیر اطلاعات ملی دولت پیشین آمریکا از تشکیل تیمی از میهن‌پرستان آمریکایی‌الاصل برای کمک به این تلاش خبر داد و تاکید کرد: ما توطئه‌گران را نه فقط در دولت (کنونی) بلکه در رسانه‌ها پیدا خواهیم کرد.

ادعای مقام سابق پنتاگون: ترامپ رئیس جمهور بعدی آمریکا است

پاتل این اظهارات را در جریان گفت وگو با بنن استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید که از شبکه محافظه کار Real America's Voice پخش شد، بیان کرد.

بنن نیز در این مصاحبه گفت که انتظار دارد پاتل مدیر بعدی سیا در دولت دوم ترامپ باشد.

به نوشته مسنجرکام دونالد ترامپ جونیور پسر ترامپ ماه گذشته، گفت: نام پاتل در فهرست نهایی من قرار دارد تا به عنوان سرپرست دادستان کل در کابینه پدرم معرفی شود.

به گزارش ایرنا، جو بایدن رئیس جمهور ۸۱ ساله آمریکا شامگاه سه‌شنبه (به وقت محلی) در یک گردهمایی انتخاباتی در بوستون اعلام کرد که اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ نمی‌شد، او هم ممکن بود دیگر نامزد نشود.

انتخابات بعدی ریاست جمهوری آمریکا، کمتر از یک سال دیگر در نوامبر سال ۲۰۲۴ برگزار می‌شود و دونالد ترامپ و حامیانش بارها تاکید کرده‌اند که آنها برنده اصلی انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha