استاندار کرمانشاه شهادت شهیدان عطایی و تقی‌زاده را تسلیت گفت

کرمانشاه- ایرنا- «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در پیامی شهادت پاسداران رشید و سرافراز اسلام «محمدعلی عطایی (شورچه)» و «پناه تقی‌زاده» را تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، در متن پیام استاندار کرمانشاه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (سوره آل عمران – آیه ۱۶۹) شهید، روح تاریخ و گواه انسانیت است و شهادت، منتهای آرزوی حق طلبان و عدالتخواهان. فضلیت چنین عروجی برای شهدای مدافع حرم که هم از مرزهای اسلام و انسانیت دفاع می کنند و هم، خون خود را به پای آرامش، امنیت و اقتدار ملت ایران و نظام اسلامی می ریزند، ویژه و مضاعف است. چه افتخار بالاتری از این که شهادت مردان خدا در تقابل با یک رژیم کودک کش، غاصب و جنایتکار رقم بخورد.

صحرایی در ادامه متن پیام خود آورده است: اینجانب شهادت پرافتخار پاسداران شجاع و رشید اسلام «محمدعلی عطایی (شورچه)» و «پناه تقی‌زاده» که حین انجام مأموریت مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمده اند را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، همرزمان، خانواده معزز شهیدان و مردم شریف استان کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیزان سفر کرده به معراج، همنشینی با سید الشهداء علیه السلام و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.

استاندار کرمانشاه همچنین در پیام خود آورده است: سردار شهید عطایی هفدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه بود که برگ زرین جدیدی در کتاب سلحشوری و ایثار «چهره زیبا و سینه ستبر ایران اسلامی» شد.

صحرایی اضافه کرد: دشمن به خوبی می داند که دوران بزن در رو تمام شده است و بدون شک این جنایت رذیلانه که نشان از ضعف و حقارت او دارد، از سوی رزمندگان اسلام بدون پاسخ شایسته نخواهد ماند.

شهید «محمدعلی عطایی» اهل شهرستان کنگاور استان کرمانشاه به همراه شهید «پناه تقی‌زاده» اهل شهرستان پلدشت استان آذربایجان غربی روز دهم آذر حین انجام مأموریت مستشاری در جبهه مقاومت اسلامی سوریه بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

شهیدعطایی هفدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه است.

مراسم خاکسپاری و تدفین این شهید والامقام امروز چهارشنبه ساعت ۹.۵ صبح در مزار شهدای شهرستان کنگاور برگزار خواهد شد.

بیش از ۹ هزار و ۸۰۰ شهید و نزدیک به ۲۰ هزار جانباز در استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد ۳۵۰ تن از جانبازان بالای ۷۰ درصد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha