امام جمعه ارومیه: خدمت به مردم بستری برای کسب رضایت الهی است

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: کار برای مردم و کسب رضایت الهی باید ۲ هدف مهم مدیران باشد چرا که خدمت به مردم بستر تقویت ارتباط با خدا و محبوبیت اجتماعی و حتی کسب رضایت خداوند متعال است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی روز چهارشنبه در جلسه اخلاق مدیران آذربایجان غربی افزود: رضایت مردم مهم است اما اصل نیست بلکه اصل کسب رضایت الهی است.

وی اضافه کرد: تشویق و یا تهدید از سوی مردم نیز نباید در تصمیم انسان در مواقع انجام فعالیت تاثیر داشته باشد بلکه باید به آموزه های الهی در این خصوص رجوع کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: طبق آموزه های دینی، کسب رضایت الهی باید در دستور کار همه مردم در جامعه اسلامی باشد و مهمترین هدف در هر اقدامی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: بر اساس فرمایش امیر المومنین علی (ع) جایگاه فرد در نزد خداوند زمانی مشخص می‌شود که جایگاه خداوند در نظر این فرد در زمان ارتکاب گناه چقدر است.

وی تاکید کرد: مردم نیز عیال خداوند هستند و محبوبترین شخص در نزد خداوند آن کسی است که به مردم خدمت بیشتری انجام دهد.

به گزارش ایرنا، جلسات ویژه اخلاق مدیران یکی از روزهای چهارشنبه هر ماه در آذربایجان غربی برگزار می شود و مدیران ادارات درسطوح بالا در آن شرکت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha