۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۲
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85313605
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت سالانه سه هزار میلیارد ریال هزینه بیمه به مراکز درمانی ایلام

ایلام - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام گفت: سالیانه سه هزار میلیارد ریال هزینه به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت استان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "نورالدین رحیمی" در نشست مدیران منطقه چهار بیمه سلامت کشور که به میزبانی ایلام، اظهار کرد: ۳۴۶ هزار نفر از جمعیت استان ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

وی با اشاره به اینکه پوشش بیمه ای در پنج دهک اول جامعه رایگان است، افزود: این پوشش ۶۷ درصد جمعیت استان ایلام را شامل می شود.

رحیمی برگزاری دوره های آموزشی در حوزه هوش مصنوعی را ضروری دانست و تاکید کرد: باید حداکثر استفاده را از برنامه های مدرن روز برای تحقق اهداف بیمه سلامت را به کار گرفت.

مدیرکل بیمه سلامت استان ایلام با بیان اینکه آموزش ها باید متناسب با ساز و کارهای بیمه ای باشد، بیان کرد: آموزش نیروهای انسانی و رفتار شناسی جامعه هدف، کارگشا خواهد بود.

رحیمی پیشگیری را حلقه مفقوده سازمان‌های بیمه ای دانست و یادآور شد: با تشخیص و شناسایی زود هنگام بیماری ها توسط کارشناسان مجرب، خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه می شود.

پرداخت سالانه سه هزار میلیارد ریال هزینه بیمه به مراکز درمانی ایلام

مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان نیز در این گردهمایی، با اشاره به اینکه در کشور بیشترین جمعیت را بیمه سلامت تحت پوشش بیمه دارند، اظهار کرد: اقدامات خوبی در سنوات گذشته در حوزه بیمه سلامت انجام شده است.

«اسد بیگی» گفت: تبادل تجربیات بین کارگروه‌های تشکیل شده در چنین اجلاسیه و گردهمایی‌ها مسیر پیشرفت را هموار می سازد.

مدیرکل بیمه سلامت استان خوزستان هم با بیان اینکه دید مسئولان ارشد کشور به بیمه سلامت مثبت است، ابراز کرد: امید است روند بهبود خدمات بیمه سلامت به جامعه هدف ارتقا یابد.

رضایی خاطرنشان کرد: در این کارگروهها مطالب کارشناسی و منطبق بر قوانین و مقررات ارائه می شود.

اجلاس مدیران منطقه چهار سازمان بیمه سلامت با حضور مدیران کل بیمه سلامت استانهای خوزستان، لرستان و ایلام برگزار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha