۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85313657
T T
۳۸ نفر

برچسب‌ها

موج ناپایدار جوی از فردا وارد اصفهان می‌شود

۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبر: 85313657
موج ناپایدار جوی از فردا وارد اصفهان می‌شود

اصفهان - ایرنا - کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: موج ناپایدار جوی از روز پنجشنبه (فردا) مناطق غربی استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد و به وزش باد به نسبت شدید در این مناطق منجر خواهد شد.

محمد رضا رفیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:فعالیت این موج برای مناطق مرکزی استان تاثیر کمی خواهد داشت اما با توجه به حجم بالای آلاینده ها، جوابگوی کاهش آلاینده ها در مناطق مرکزی نخواهد بود.

وی اظهار داشت: جوی پایدار تا روز پنجشنبه (فردا) بر روی استان استقرار خواهد داشت و آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد برای بیشتر مناطق استان پیش پیش بینی می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با اشاره به صدور هشدار نارنجی، خاطرنشان کرد: کیفیت هوا در مناطق مرکزی، صنعتی و کلانشهر اصفهان همچنان ناسالم خواهد بود و شرایط برای افزایش غلظت آلاینده های جوی، کاهش دید و کیفیت هوا و احتمال رسیدن شاخص کیفیت هوا به مرز ناسالم برای عموم وجود دارد.
وی توصیه کرد که شهروندان از تردد بویژه با خودروهای تک سرنشین در سطح شهر خودداری کنند و مسوولان کنترل فعالیت واحدهای صنعتی را در دستور کار قرار دهند.

رفیعی ادامه داد: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۲۰ درجه سانتیگراد و در سردترین ساعات به منفی سه درجه سانتیگراد رسید.
وی گفت: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم منفی درجه سانتیگراد رسید که نسبت به روز گذشته یک درجه سردتر شده است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۵ و بویین و میاندشت و میمه با دمای منفی ۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha