۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85313738
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طوفان در جنوب هند جان ۲۳ نفر را گرفت

۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85313738
طوفان در جنوب هند جان ۲۳ نفر را گرفت

تهران- ایرنا- طوفان و سیل در تامیل نادو و آندرا پرادش در جنوب هند، علاوه بر تخریب شدید شهر، جان ۲۳ نفر را گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری هند، طوفان میچاونگ در آندرا پرادش و تامیل نادو در جنوب هند که بیشترین آسیب را از این بلای طبیعی دیده اند، ویرانی بزرگی را به بار آورده است. این طوفان که در سه روز گذشته ادامه داشته است، هنوز فروکش نکرده و تخریب و تلفات جانی آن ادامه دارد.

فرودگاه چنای پس از ۲۴ ساعت تعطیلی روز گذشته فعالیت خود را از سر گرفته بود اما پروازها و قطارها همچنان تحت تأثیر طوفان قرار گرفته‌اند. قطعی برق نیز در بسیاری مناطق روی داد و عملیات امداد و نجات در بیشتر مناطق در حال انجام است. مقامات روز سه‌شنبه گفتند که سیل در چنای به دنبال باران‌های شدید ناشی از طوفان میچاونگ تاکنون جان ۲۳ نفر را گرفته است.

در جدیدترین به روز رسانی در ۶ دسامبر (۱۵ آذر)، ۲۳ مورد جان باخته در محدوده پلیس چنای به دلیل طوفان میچاونگ گزارش شده است.

علاوه بر فوتی های گزارش شده بر اثر بارش سیل آسا، طبق اعلام پلیس، ۱۰ مورد غرق شدگی و برق گرفتگی گزارش شده است.

در حالی که طوفان میچاونگ در روز سه‌شنبه آرام شد، بارندگی بی‌وقفه چنای را درنوردید، باران و سیل متعاقب آن از طوفان فعالیت در پایتخت ایالت تامیل نادو را متوقف و زندگی عادی را مختل کرد و همچنین منجر به تلفات جانی و خسارات مالی شد.

پلیس این شهر با انتشار اطلاعیه‌ای از وضعیت موجود خبر داد که حدود ۱۶ ایستگاه مترو به دلیل آب گرفتگی تعطیل شده‌اند. علاوه بر این، به گفته مقامات، درختانی که در جاده ها ریشه کن شده بودند در ۶۹ نقطه از جاده برداشته شدند.

اطلاعیه رسمی از سوی دولت اودیشا در رابطه با تعطیلی مدارس در این ایالت صادر شده است؛ روز سه شنبه در مناطق آندرا پرادش تعطیلی مدارس اعلام شد. بر اساس اطلاعیه رسمی، تمامی مقاطع تحصیلی اعم از مدارس و آموزشگاه ها در تاریخ ۱۵ آذرماه تعطیل خواهند بود و امتحانات برنامه ریزی شده نیز به تعویق افتاده است. به غیر از آندرا پرادش، تمام مدارس در نواحی کالایسلوی، کانچی‌پورام، چنای، چنگال‌پت و تیرووالور تامیل نادو در روز ۶ دسامبر (۱۵ آذر) به دلیل بارش شدید باران و سیل تعطیل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha