۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۴
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85313750
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن ۳ نفر دیگر در کرانه باختری

تهران - ایرنا - وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک فلسطینی دیگر بر اثر اصابت گلوله نیروهای رژیم اسرائیل خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که «أحمد نظمی غانم» فلسطینی ۳۰ ساله که یک هفته پیش بر اثر گلوله نظامیان صهیونیست به شدت زخمی شده بود، امروز به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اضافه کرد: سه فلسطینی در اردوگاه الدهیشه در شهر بیت لحم بر اثر گلوله نیروهای ارتش رژیم اسرائیل زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

همچنین هلال احمر فلسطین بامداد امروز (چهارشنبه) گزارش داد که ۲ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری به شهادت رسیدند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد، معاذ ابراهیم زهران در نزدیکی اردوگاه الفارعه و عبد الرحمن عوده در طمون در نزدیکی شهر طوباس به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید شدند.

بنابر اعلام رسانه‌های فلسطینی نظامیان صهیونیست به شهر جنین نیز یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند و منزلی متعلق به یک شهروند فلسطینی را تخریب و شماری را بازداشت کردند.

پیش تر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده بود که ۲۶۰ شهروند فلسطینی از روز دهم اکتبر (۱۵ مهرماه) تاکنون در کرانه باختری شهید و ۳۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند.

از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» و آغاز تجاوزات به غزه در هفتم اکتبر مناطق مختلف کرانه باختری نیز شاهد عملیات‌های ضدد صهیونیستی و تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف این منطقه بوده‌ است.

با اتمام آتش بس موقت هفت روزه جنگ غزه در تاریخ ۱۰ آذر ماه، ارتش رژیم صهیونیستی در این تاریخ دوباره حملات و تجاوزهایش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند اما سیلی واقعیت این بار شاید سنگین‌تر به صورت بنیامین نتانیاهو و اسرائیل بخورد.

پیشتر نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر طولکرم در کرانه باختری و اردوگاه این شهر یورش بردند و با فلسطینیان درگیر شدند.

بعدازظهر چهارشنبه هفته گذشته نیز نظامیان صهیونیست ۲ کودک خردسال فلسطینی را در جریان تجاوز به شهر جنین در کرانه باختری به شهادت رساندند.

از آغاز عملیات طوفان الاقصی، بیش از ۲۴۰ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری شهید شدند.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha