چهار رام قطار جدید به مسیرهای ریلی منتهی به مشهد افزوده شد

مشهد- ایرنا- مدیر کل راه آهن خراسان گفت: مطابق برنامه جدید فروش بلیت قطار در دی ماه امسال، روزانه ۲ رام قطار مشهد- تهران و ۲ رام قطار تهران - مشهد به برنامه قطارهای مسافربری منتهی به مشهد افزوده شد.

مصطفی نصیری ورگ روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس طی دی ماه امسال، روزانه ۸۴ رام قطار رفت و برگشت با ظرفیت۴۰ هزار مسافر به مقصد و یا از مبدا ۲۷ شهر و مرکز استان در مسیر مشهد برنامه ریزی شده که در مقایسه با دوره های گذشته چهار رام قطار بیشتر است.

وی گفت: در هشت ماه سال جاری نیز ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد جا به جا شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل سه درصد رشد داشته و رکورد جدیدی از جا به جایی مسافر (در بازه زمانی هشت ماهه) در تاریخ راه آهن کشور ثبت شد.

مدیر کل راه آهن خراسان اظهار داشت: بالغ بر ۹۵ درصد از ظرفیت قطارهای مسافربری رفت و برگشت در مسیر مشهد دارای مسافر بوده و در مجموع ۷۰ درصد قطارهای مسافربری برون شهری کشور به مسیر مشهد اختصاص یافته است.

سال گذشته نیز بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد تردد کردند که پس از تاسیس این خط ریلی، رکوردی جدید و تاریخی برای مسیر مشهد محسوب می شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha