نمایشگاه دست ساخته های هنری معلولان کهگیلویه و بویراحمد گشایش یافت

یاسوج - ایرنا - نمایشگاه دست ساخته های هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی امروز چهارشنبه پانزدهم آذرماه در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، در این نمایشگاه ۶ گروه از معلولان کهگیلویه و بویراحمدی دست ساخته های خود را در بخش های تولید کیف های چرمی، معرق کاری روی چوب،لباس های محلی، عروسک سازی،دست بافته های داری به نمایش گذاشتند.

معاون توانبخشی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح نمایشگاه دست ساخته های هنرمندان معلول استان گفت:بهزیستی استان به منظور حرفه آموزی معلولان ۱۰ مرکز ایجاد کرده است.

نمایشگاه دست ساخته های هنری معللولان کهگیلویه و بویراحمد گشایش یافت

کریم رهیده افزود: همچنین ۲ کارگاه به منظور تولید محصولات هنری و صنایع دستی در کهگیلویه و بویراحمد به همت کارآفرینان معلول استان راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: نمایشگاهی که امروز افتتاح شد از محل تولیدات کارگاه های صنایع دستی و به صورت خانگی از سوی هنرمندان معلول استان تولید شده است.

معاون توانبخشی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:ایجاد غرفه عرضه محصولات تولیدی از اقدام های دولت برای کمک به فروش محصولات تولیدی هنرمندان معلول است.

رهیده افزود: این بازارچه به در کوی گلستان شهر یاسوج محصولات تولیدی معلولان را عرضه می کند.

نمایشگاه دست ساخته های هنری معللولان کهگیلویه و بویراحمد گشایش یافت

نمایشگاه دست ساخته های هنری معللولان کهگیلویه و بویراحمد گشایش یافت

وی بیان کرد: پرداخت تسهیلات بانکی برای راه اندازی کارگاه های تولیدی به معلولان توانمند از دیگر برنامه‌های دولت برای حمایت از درآمدزایی برای معلولان است.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هم اکنون ۲۳ هزار نفر از شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی از خدمات بهزیستی بهره مند هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha