معاون استاندار خراسان‌شمالی: مشارکت حداکثری اقتدار ملی را افزایش می دهد

بجنورد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی گفت: انتخابات، نماد مردم سالاری دینی است که مشارکت حداکثری در آن منجر به افزایش اقتدار ملی در عرصه‌های بین‌المللی می شود.

به گزارش ایرنا، حسن ناهیدی روز چهارشنبه در ستاد انتخابات خراسان شمالی اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در شرایط کنونی به دنبال بی رونقی انتخابات پیش رو هستند و سعی می کنند تا مردم را برای عدم حضور در پای صندوق های رای تشویق کنند.

وی افزود: بی تردید در چنین شرایطی لازم است مردم بیش از گذشته با احساس تکلیف، حضوری حماسی در پای صندوق های رای داشته باشند تا بار دیگر توطئه های دشمنان خنثی شود.

ناهیدی تصریح کرد: مشارکت حداکثری مردم پیام معناداری به دنیا می دهد، مبنی بر اینکه نظام اسلامی همچنان از پشتوانه رای مردمی قوی برخوردار است.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی با اشاره به نقش رسانه ها در خلق مشارکت حداکثری گفت: دستگاه های اطلاع رسانی نیز باید با تولید اخبار امیدبخش، مردم را از آخرین دستاوردهای نظام اسلامی آگاه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌شمالی افزود: اقدامات بسیاری در بخش گوناگون عمرانی کشور و به ویژه در خراسان شمالی انجام شده است که بیان این دستاوردها باید در اولویت قرار گیرد.

ناهیدی با بیان اینکه هر گونه تبلیغات زود هنگام نامزدهای انتخاباتی غیرقانونی است، خاطرنشان کرد: اگر اهانت و تخریبی از سوی طرفداران و ستاد های فضای مجازی نامزدهای انتخاباتی انجام شود در قانون مجازات آن به صورت دقیق مشخص شده است.

به گفته وی؛ تاکنون ۹۱۷ شعبه اخذ رای برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان پیش بینی شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سالجاری برگزار می شود.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان دارای یک میلیون نفر جمعیت است که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha