۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85314081
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مطالبه رهبران سیاسی پاکستان از سازمان همکاری اسلامی برای دفاع از فلسطین

اسلام‌آباد - ایرنا - رهبران احزاب و گروه‌های مذهبی پاکستان طی گردهمایی بزرگ همبستگی با فلسطین ضمن رد هرگونه طرح سازش با رژیم صهیونیستی، گفتند: سازمان همکاری اسلامی باید گام‌های واقعی برای توقف جنایات اسرائیل، دفاع از غزه و برقراری فوری آتش بس دائمی بردارد.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، اجتماع بزرگ حامیان فلسطین با عنوان «حرمت مسجد اقصی و مسوولیت‌های امت اسلامی» در تالار همایش‌های شهر اسلام‌آباد برگزار و سخنرانان همبستگی خود را با رزمندگان فلسطینی و مردم مظلوم غزه ابراز کردند.

چهره‌های تراز اول احزاب و گروه‌های مذهبی پاکستان با حضور در این مراسم ازسرگیری تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم و از عملیات طوفان الاقصی و حملات انتقام جویانه گروه‌های مقاومت فلسطین حمایت کردند.

مطالبه رهبران سیاسی پاکستان از سازمان همکاری اسلامی برای دفاع از فلسطین

وزیر امور مذهبی پاکستان طی سخنرانی خود تاکید کرد که غرب دست از سکوت در قبال جنایات صهیونیست‌ها بردارد و زمان آن رسیده که نگاه مغرضانه غربی‌ها علیه جهان اسلام به ویژه فلسطینیان به پایان برسد.

انیق احمد گفت: رهبران جهان اسلام باید یک جبهه واحد برای دفاع از فلسطین تشکیل دهند همچنان که هدف اصلی سازمان همکاری اسلامی حل مسأله فلسطین و دفاع از فلسطینیان است لذا این سازمان باید خردمندانه اقدام کند.

مولانا فضل الرحمان رهبر حزب جمعیت علمای اسلام با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین، اظهار داشت که مردم پاکستان هرگز برادران و خواهران فلسطینی خود را تنها نخواهند گذاشت و ما علیه هرگونه تلاش برای سازش با رژیم نامشروع صهیونیستی مقابله خواهیم کرد.

سراج الحق رهبر جماعت اسلامی پاکستان نیز بر لزوم پشتیبانی مالی و تسلیحاتی از رزمندگان مقاومت فلسطین تاکید کرد و گفت: حاکمان مسلمان باید به وظیفه سیاسی و اخلاقی خود یعنی دفاع از فلسطین و تحت فشار قرار دادن اسرائیل برای برقراری آتش بس دائمی عمل نمایند.

مطالبه رهبران سیاسی پاکستان از سازمان همکاری اسلامی برای دفاع از فلسطین


با اتمام آتش بس موقت هفت روزه جنگ غزه در تاریخ ۱۰ آذر ماه، ارتش رژیم صهیونیستی در این تاریخ دوباره حملات و تجاوزهایش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند اما سیلی واقعیت این بار شاید سنگین‌تر به صورت بنیامین نتانیاهو و اسرائیل بخورد.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha