۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۴۸
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85314206
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حجت الاسلام صدیقی:بزودی جهان شاهد پیروزی مقاومت علیه رژیم اسرائیل خواهد بود+فیلم

پاکدشت- ایرنا -حجت الاسلام والمسلمین حاج کاظم صدیقی در حاشیه اجلاس سراسری ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستانهای استان تهران در پاکدشت گفت : طولی نخواهد کشید که جهانیان شاهد پیروزی جبهه مقاومت با پشتیبانی جهان اسلام علیه جنایات رژیم کودک کش اسرائیل خواهند بود.

به گزارش ایرنا ، امام جمعه موقت تهران و رئیس ستاد شورای امر به معروف و نهی از منکر روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره جنایات صهیونیستها علیه مردم مقاوم غزه در فلسطین تاکید کرد : مسئله مهم عالم اسلام امروز مسئله فلسطین است و خدا را شکر می‌کنیم که غزه امروز در یک جایگاهی قرار داده است که همه دنیا متوجه جنایات اشغالگران قدس شده اند.

صدیقی با بیان اینکه طوفان الاقصی، این هجمه قهرمانانه حماس که رژیم اسرائیل را ضربه فنی کرد یک ضربه بی سابقه‌ای بود و آثار برکات فراوانی داشت اظهار کرد: اما اقدامات جنایتکارانه نژادپرست صهیونیست ها، این گروه کودک کش به جنون کشیده شده و این بمباران های جنون آمیز بی حساب خلاف همه موازین بین المللی و قانونی است که ادامه دارد.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: صهیونیستها هرچه جنایت کنند ضربه کاری‌تری به خودشون برمی‌گردد. امید داریم که جبهه مقاومت با پشتیبانی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای و این احساسات پاک ملت ایران ، ملت شهید داده ما ، ملت پیشگام ما در مقاومت؛ انشالله طولی نکشد که پیروزی جبهه مقاومت را ببینیم و انتقام جنایت‌ها کشتارها و کودک کشی‌ها را در صحنه بین‌الملل تماشاگر باشیم.

اجلاس سراسری ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستانهای استان تهران با حضنر ائمه جمعه استان تهران به ریاست حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در شهرستان پاکدشت برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha