۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85314283
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

واحدهای مسکونی جایگزین کوی فلسطین زنجان در مرحله اول واگذار می شود

زنجان - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با سفر آتی رییس جمهور به این استان و تحویل واحدهای مسکونی پروژه های نهضت ملی مسکن، در فاز اول بر اساس اولویت ساکنان تعدادی از واحدهای مسکونی کوی فلسطین نیز به سایت های کوی زیتون و ثمین ۲ در غرب شهر زنجان انتقال داده می شوند.

اصغر اسماعیلی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دور اول سفر رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابجایی ساکنین کوی فلسطین شهر زنجان از سوی آیت الله رئیسی صادر شد.

وی اضافه کرد: در این راستا با هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان و امام جماعت این منطقه، تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابجایی هستند.

این مسوول ادامه داد: عملیاتی شدن طرح جا بجایی کوی فلسطین از اولویت های مسوولین استان بوده که همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، در سفر قریب الوقوع رییس جمهور به زنجان براساس اولویت در چند مرحله انجام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه در سه فاز براساس برنامه ریزی، ساکنین این محله جابجا خواهند شد، گفت: کوی فلسطین ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری دارد و براساس برنامه ریزی انجام گرفته ساکنینی که در محدوده نزدیک به راه آهن قرار دارند در اولویت اول برای جابجایی هستند.

کوی فلسطین زنجان با حدود ۱۳۷ خانوار یکی از هشت سکونتگاه غیررسمی این شهر است که با سفر رییس جمهوری در ۲۷ آبان ۱۴۰۰ دستور تسریع مبنی بر رفع مشکلات صادر شد.

هم اکنون با گذشت حدود ۲ سال از دور اول سفر رئیس جمهور به زنجان و در پیش بودن دور دوم سفر رییس جمهور به این استان فاز اول این مهم عملی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha