سرپرست فدراسیون: خوزستان شاکله اصلی بیلیارد کشور را تشکیل می‌دهد

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور گفت: خوزستان خاستگاه رشته‌های بیلیاردی و به نوعی شاکله اصلی این رشته ورزش کشور را تشکیل می‌دهد که به همین دلیل توقع زیادی از این استان ایجاد کرده است.

به گزارش ایرنا علی سلطانپور روز چهارشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان اظهارکرد: خوشحالم که فرد منتخب مجمع، مورد قبول جامعه بیلیاردی استان بوده و امیدواریم شاهد موفقیت‌های این هیات در آینده نزدیک باشیم.

وی افزود: زمان زیادی از دوران سرپرستی این هیات می‌گذرد لذا انتظار داریم که رییس جدید با ارائه برنامه‌های کوتاه و بلند مدت به دنبال شکوفایی مجدد این رشته در کشور باشد.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور گفت: امیدوارم خوزستان به جایگاه اصلی خود در این رشته برگردد و برنامه‌ریزی دقیقی برای حضور ورزشکاران استان در میادین مختلف صورت گیرد.

سلطانپور بر لزوم ساماندهی کمیته‌های هیات استان و شهرستان‌ها تاکید کرد و گفت: قطعا با همدلی و اتحاد می‌توان کارهای بزرگی در استان و حتی کشور انجام داد.

وی در خصوص مجوز باشگاه‌های بیلیارد در استان گفت: هیات جدید هر چه سریعتر یک بانک اطلاعاتی کامل از باشگاه‌های استان تهیه و در اختیار اداره کل ورزش و جوانان قرار دهد همچنین باشگاه های غیرمجوزدار شناسایی و نظارت بیشتری بر باشگاه‌ها شود.

سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: امروز بیلیارد ایران با درخشش "حسین وفایی"، در دنیا حرف برای گفتن دارد و این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند.

وی افزود: باید باشگاه‌ها را به محلی تبدیل کرد تا خانواده‌ ها فرزندانشان را به سمت این ورزش سوق دهند. در حال حاضر بیش از سه هزار و ۵۰۰ باشگاه در کشور وجود دارد که اگر به درستی مدیریت شوند، می توان در بعد قهرمانی و همگانی پشتوانه‌سازی خوبی انجام داد.

سلطانپور با بیان اینکه ریشه بیلیارد در استان خوزستان است گفت: باید نسبت به برگزاری دوره‌های آموزش داوری و مربیگری اقدام کرد همچنین استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مدنظر باشد.

وی توجه به بخش بانوان را از اولویت های این فدراسیون برشمرد و افزود: انتظار داریم که هیات جدید خوزستان نگاه ویژه ای به بخش بانوان داشته باشد.

بر اساس این گزارش مجمع انتخاب رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان روز چهارشنبه برگزار و "عماد شقاقی" با ۱۲ رای هدایت این هیات را برعهده گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha