مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: عقب‌ماندگی ورزش بانوان استان باید جبران شود

اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به خلا بخش ورزش بانوان در استان گفت: نگاه ویژه‌ای به برگزاری مسابقات ورزشی در حوزه بانوان داریم تا عقب ماندگی‌ها جبران شود.

به گزارش ایرنا حمید بنی‌تمیم روز چهارشنبه در مجمع انتخاب رییس هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان اظهار کرد: علاقه‌مندان به بیلیارد در استان بیشمار هستند و این موضوع کار رییس جدید هیات استان را سخت‌تر می کند.

وی ضمن تشکر از آقای قیاص‌وند سرپرست هیات بولینگ و بیلیارد خوزستان گفت: جامعه بولینگ و بیلیارد خوزستان در ۲ سالی که این هیات به صورت سرپرستی اداره می شد، به خوبی کارها را مدیریت کرده و مانع از ورود حواشی به این رشته شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان: عقب‌ماندگی ورزش بانوان استان باید جبران شود

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: باید از ظرفیت آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها برای ارتقا این رشته در سطح استان استفاده کرد همچنین خلا برگزاری دوره‌های آموزش داوری و مربیگری در این رشته به شدت احساس می‌شود.

وی افزود: حضور حسین وفایی در بالاترین سطح رقابت های بیلیارد جهان، نشان از ظرفیت بالای این رشته در خوزستان است. انتظار داریم که این رشته با کمک دیگر دستگاه‌ها و ارگان‌ها و با برگزاری رویدادهای مختلف، در سطح استان گسترش پیدا کند.

بنی تمیم بر لزوم تعیین تکلیف روسای هیات‌های شهرستانی تاکید کرد و گفت: اجرای درست برنامه‌ های هیات‌ها برای ملاک است و تمامی هیات‌ها باید با معاونت ورزشی اداره کل و کارشناسان مربوطه همکاری کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه به برگزاری چهار مجمع انتخاب رییس هیات ورزشی استان در ماه جاری اشاره کرد و گفت: مجامع انتخاب رییس هیات بوکس، شطرنج، گلف و پرورش اندام و همچنین بدنسازی در همین ماه برگزار خواهد شد ضمن اینکه برگزاری انتخاب رییس هیات هندبال استان در دی ماه نیز برنامه ریزی شده است.

وی افزود: بعضا سخت‌گیری‌ آیین‌نامه‌ها باعث می شود تا عده‌ای در برگزاری مجامع از ما دلخور شوند در حالی که همیشه طبق قانون عمل کرده و هیچ‌گاه حقی را پایمال نکردیم.

بنی تیمم در پایان گفت: خود را موظف به حمایت از هیات‌های ورزشی می‌دانیم اما بر عملکرد و برنامه‌های آنها نظارت دقیقی خواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha