لیگ برتر والیبال؛ سومین برد متوالی پاس گرگان اینبار مقابل تیم سایپا تهران + فیلم

گرگان - ایرنا - تیم والیبال پاس گرگان در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور در یک بازی سخت و فشرده حریفش تیم سایپا تهران را با حساب سه بر یک شکست داد و به سومین برد متوالی خود در این رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش ایرنا قضاوت این مسابقه را که عصر چهارشنبه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، محمدمحبوب عشق‌دوست به عنوان داور اول و جواد مرآتی به عنوان داور دوم با حضور محمدحسین شفقی به عنوان ناظر فنی و داوری و همچنین خضرالله ترابی به عنوان نماینده سازمان لیگ و محمود علی‌نژاد به عنوان ناظر ویژه برعهده داشت.

شاگردان عیسی سنگدوبینی سرمربی تیم پاس که با ترکیب اولیه هادی شورکابی، امیرحسین صداقت، عرفان جلالی‌نژاد، متین احمدی، سجاد سیفی‌نیا (کاپیتان) و شایان شاهسون در کنار حسین حاجی‌کلاته به عنوان لیبرو بازی را آغاز کرده بودند، دست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود به پایان بردند.

همچنین بازیکنان آغاز کننده تیم سایپا تهران با هدایت محمد منصوری به عنوان سرمربی نیز سامان فائزی (کاپیتان)، پوریا حسین‌پور، ادریس دانشفر، مهران فیض‌امام‌دوست، رضا صفایی و احمدرضا امیرحسینی در کنار رضا سقا به عنوان لیبرو بودند.

در دست دوم تلاش بازیکنان تیم سایپا تا امتیاز ۱۸ بیشتر نرسید و آنان این دست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ به میزبان خود واگذار کرد کردند.

پاسی‌ها که ۲ دست را با پیروزی تمام کرده بودند، در دست سوم با انگیزه بیشتری بازی را آغاز کردند، اما سایپایی‌ها که نمی‌خواستند دست خالی برگردند، تلاش خود را مضاعف کردند و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ این دست را به سود خود به پایان بردند تا تکلیف برنده نهایی حداقل در دست چهارم مشخص شود.

در دست چهارم پاسی‌ها تلاش خود را بیشتر کردند تا هر سه امتیاز جدول رده‌بندی را کسب کنند و از سوی دیگر تهرانی‌ها هم در تلاش بودند تا بازی را به دست پنجم بکشانند که این هدف‌گذاری هر ۲ تیم، حساسیت این دست را دو چندان کرده بود و امتیازات ۲ تیم بارها با چند اختلاف جابجا می‌شد.

این دست در نهایت با نتیجه مشابه دست اول یعنی ۲۵ بر ۲۳، به سود تیم پاس به پایان رسید.

برای تماشای این مسابقه، همچون ۲ میزبانی قبلی پاسی‌ها، شماری از بانوان علاقمند به سالن محل برگزاری این بازی آمده بودند که با ممانعت عوامل انتظامی و حراستی برای ورود به سالن مواجه شدند.

این بانوان حتی تا اواسط دست دوم همچنان امیدوار به ورود به سالن بودند و در محوطه سالن پشت درب حضور داشتند، اما پس از ناامید شدن قطعی از ورود به سالن، به منازل خود بازگشتند.

تیم والیبال پاس گرگان در پایان هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال با ۶ برد و چهار باخت و مجموع ۱۶ امتیاز، بدون تغییر در جدول رده‌بندی در همان رتبه هفتم ماندگار شدند.

تیم سایپا هم با ۱۰ بازی در پایان این هفته از رقابت‌ها، با تنها یک برد و ۹ باخت و تنها پنج امتیاز در رده آخر جدول ۱۴ تیمی قرار دارد.

تیم‌های پاس و سایپا در هفته یازدهم م روز چهارشنبه هفته آینده ۲۲ آذر ماه به ترتیب در اردکان و به مصاف تیم‌های ایفاسرام و مس رفسنجان خواهند رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha