هورسان ۳ – نیان‌الکترونیک ۲؛ هفتمین برد در دهمین مسابقه فصل

ساری - ایرنا - تیم والیبال هورسان رامسر دهمین مسابقه فصل را با پیروزی در رقابتی نزدیک مقابل مهمان مشهدی‌اش نیان الکترونیک به پایان رساند و به هفتمین برد فصل دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات هفته دهم لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز -چهارشنبه- به طور همزمان برگزار شد و تیم والیبال هورسان رامسر در سالن شهید صدر سادات‌شهر توانست نیان الکترونیک مشهد را در رقابتی نزدیک و نفس‌گیر با نتیجه ۳ – ۲ شکست دهد.

آرش صادقیانی و بازیکنانش که در بازی پیشین و هفته نهم مسابقات با نتیجه ۳ – ۱ از مهمان خود تیم والیبال طبیعت اسلامشهر شکست خورده بودند، در مسابقه امروز برای ادامه دادن به عملکرد موفقی که در این فصل از رقابت‌ها داشتند باید حریف‌شان را با شکست بدرقه می‌کردند و توانستند در یک مسابقه حساس و بسیار نزدیک به این هدف دست یابند.

رامسری‌ها دست نخست را با نتیجه ۲۵ – ۲۲ به سود خود تمام کردند. اما در دست دوم تیم مهمان توانست تا امتیاز ۲۵ با میزبان پیش بیاید و در کورس امتیازگیری‌ها ۲۷ – ۲۵ پیروز شود تا بازی در ست‌شماری به تساوی برسد.

هورسان در دست سوم توانست از حریف پیش بیفتد و با حفظ اختلاف تا پایان این دست ۲۵ – ۲۱ پیروز شود و در آستانه برد قرار بگیرد. اما در دست چهارم باز هم نیان الکترونیک ابتکار عمل را در اختیار گرفت و موفق شد ۲۵ – ۱۹ نتیجه را به سود خود تمام کند تا بازی به دست حساس و نفس‌گیر پنجم کشیده شود.

رقابت هورسان و نیان‌الکترونیک در دست پنجم نیز حساس و نزدیک و نفس‌گیر ادامه یافت و ۲ تیم در ماراتن امتیازگیری پا به پای هم تا امتیاز ۱۴ پیش آمدند. اما امتیاز پایانی به نام تیم میزبان ثبت شد تا آرش صادقیانی و بازیکنانش پس از یک مسابقه سخت و پایاپای موفق به کسب هفتمین برد فصل به نام هورسان رامسر شوند.

هورسان رامسر در حال حاضر با هفت برد و کسب ۱۶ امتیاز در رتبه چهارم جدول لیگ برتر والیبال کشور قرار دارد. این تیم یازدهمین مسابق فصل را باید چهارشنبه ۲۲ آذر در یزد مقابل تیم پنجم و همسایه‌اش در جدول یعنی شهداب برگزار کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha