۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۲
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85314557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار گیلان:حسابداران و ذیحسابان بازوان توانمند مدیران هستند

رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت : حسابداران و ذیحسابان بازوان توانمند و مشاوران امین مدیران هستند و مسئولیتهای مختلف و حساسی در امور مالی و مالیاتی دستگاه ها بر عهده دارند.

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی شامگاه چهارشنبه در نشست صمیمانه با مدیران مالی و ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان بمناسبت روز حسابدار در محل اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان گفت: تعریف حسابداری در جامعه به لحاظ نقش و حساسیت شغلی در فعالیت های دستگاههای اجرایی باید به درستی به جامعه شناسانده و معرفی شود.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاهها در نظام اداری باید به نقش حسابدارن توجه ویژه داشته باشند و مقررات و دستورالعمل‌های صادره مالی را به هنگام انجام دهند.

وی تصریح کرد : سیستم اطلاعات مالی یک مجموعه از مهم‌ترین زیرمجموعه‌های مدیران برای ارتقا و رشد فعالیت ها و خدمات است و رویکردهای مدیران برای انجام اموری همچون سرمایه‌گذاری، گسترش کسب‌ وکار حتی پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان با توجه به این اطلاعات دریافتی سمت و سو می‌گیرد. به همین دلیل صحت و دقت اطلاعات ارائه شده توسط حسابداران اهمیت بسیار بالایی دارد.

استاندار گیلان با تقدیر از سخت کوشی بانوان حسابدار دستگاههای اجرایی، گفت: شما عادل هستید و رفتاری عادلانه و با انظباط دارید که بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر نقش حسابداران و ذیحسابان در سازمان‌ها و نهادها نکته سنجی، تیزبینی و ظرافت را از ویژگی‌های برجسته آنها دانست و افزود: باید با تکیه بر این ویژگی‌ها و برقراری نظم و شفافیت مالی مدیران مجموعه‌ها را مجاب کنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha