۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85314582
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک هزار و ۸۶۰ مرکز درمانی در لرستان بازرسی شد

۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبر: 85314582
یک هزار و ۸۶۰ مرکز درمانی در لرستان بازرسی شد

خرم آباد - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: یک هزار و ۸۶۰ مرکز و موسسه تشخیصی درمانی این استان از ابتدای سال جاری تاکنون نظارت و بازرسی شده است.

دکتر سیاوش بیرانوند روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به منظور نظارت از مراکز و موسسات تشخیصی درمانی تاکنون یک هزار و ۸۶۰ مرکز نظارت شده است که از این مجموع ۹۶۳ واحد تذکر کتبی دریافت کردند، ۱۷۶ مرکز نیز به تعزیرات حکومتی معرفی و ۹۹ مرکز پلمب شدند.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۹۷ مطب پزشک عمومی و ۳۹۴ مطب پزشک متخصص، ۳۵۰ مطب دندانپزشک عمومی و ۶۳ مطب دندانپزشک متخصص در استان بازدید و نظارت شده است.

بیرانوند با تاکید بر لزوم ارایه خدمات هرچه بهتر تشخیصی درمانی به هم استانی ها ادامه داد: در این راستا تاکنون ۱۲ مطب پزشک عمومی، هفت مطب پزشک متخصص و چهار دندانپزشک عمومی پلمب همچنین ۹ درمانگاه عمومی، ۱۳ دندانپزشک عمومی، ۳۶ پزشک متخصص و ۲۷ پزشک عمومی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه امسال ۴۸ درمانگاه عمومی لرستان در قالب ۱۴۷ فقره بازرسی بازدید شده است گفت: در این راستا ۸۷ مورد تذکر کتبی (برخی واحدها چندین بار) صادر شد و ۹ مورد نیز به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی عنوان کرد: همچنین پنج بیمارستان خصوصی، ۱۷ بیمارستان دولتی و چهار بیمارستان عمومی غیردولتی در استان نظارت و بازدید شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha