۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبر: 85314603
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طوفان الاقصی جبهه مقاومت را قوی‌تر کرد

۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲
کد خبر: 85314603
طوفان الاقصی جبهه مقاومت را قوی‌تر کرد

ساری- ایرنا- سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان این که، برخی از کشورهای اطراف فلسطین اشغالی فضایی را در اختیار رژیم جعلی اسرائیل قرار داده بودند تا علیه جبهه مقاومت حماس بهره گرفته شود، گفت: اما طوفان الاقصی موجب شد جبهه مقاومت، مقاوم تر شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، قاسم عزیززاده گرجی روز پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه ششم بهمن آمل در فرمانداری این شهر ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و یاد و نام ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید دوران دفاع مقدس مازندران و شهدای منتسب به حماسه ششم بهمن آمل بیان داشت: بیش از ۷۰ درصد از ۱۶ هزار و ۲۰۰ شهید جنایات اسرائیل در غزه را کودکان و زنان تشکیل می دهند.

وی با این که، زمینه انزجار اسرائیل و مودت به مردم مظلوم فلسطین باید در بین نسل جوان نشر یابد، افزود: معتقدیم روحیه مقاومت برگرفته از تفکر و روحیه انقلاب اسلامی و در رأس برگرفته از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

عزیززاده گرجی با اشاره به دستاوردهای طوفان الاقصی برای حماس، افزود: کشورهای اطراف فلسطین اشغالی فضایی را در اختیار رژیم جعلی اسرائیل قرار داده بودند تا علیه جبهه مقاومت حماس بهره گرفته شود اما طوفان الاقصی موجب شد مقاومت، مقاوم تر شود و اسرائیل فقط بمباران بیمارستان ها و کشتار زنان و کودکان را به کارنامه خود اضافه کرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه در طول تاریخ حوادث و وقایع فراوانی اتفاق افتاد و عده ای برای زنده نگه داشتن حادثه و اتفاق خاص دوران زندگی شان هزینه می کنند چرا که حوادث را چراغ راه آینده می دانند، گفت: برخی از حوادث درس آموز است باید همواره زنده مانده و در اذهان باقی بماند.

حماسه ششم بهمن آمل درس آموز

وی با اشاره به دیدار مردم شریف آمل با رهبر معظم انقلاب در بهمن ماه سال ۱۳۸۸ بر لزوم بازخوانی منویات رهبری در این دیدار تاریخی تاکید کرد و افزود: رهبری حادثه ششم بهمن آمل را درس آموز دانستند و فرمودند باید این حادثه عبرت آموز برای همگان معرفی و تبیین شود.

طوفان الاقصی جبهه مقاومت را قوی‌تر کرد

عزیززاده گرجی با بیان اینکه امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی عبادی از حماسه مردمی ششم بهمن آمل یاد کردند، اظهار داشت: حماسه ششم بهمن آمل مردمی بوده، باید مردمی گرامی داشته شود، البته مسئولین باید در کنار مردم تسهیل گری کنند تا این جریان به همت مردم ماندگار و پایدار بماند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص فراهم آوردن زمینه به میدان آمدن مردم گفت: رهبری فرمودند که هر زمان کار را به مردم واگذار کردیم موفق بوده ایم.

وی با بیان اینکه برنامه های بزرگداشت حماسه اسلامی و مردمی ششم بهمن آمل باید در سراسر استان برگزار شود، ادامه داد: اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوان و جوان باید حماسه ششم بهمن آمل را بشناسد.

وی با بیان اینکه باید ساز و کار اجرایی برخی از برنامه هایی که جنبه تبلیغی ترویجی یا جنبه تبیینی با رویکرد معرفی حماسه ششم بهمن آمل، فراهم شود، افزود: باید شخصیت هایی که در این حماسه نقش داشتند، شناسایی و معرفی شوند.

این مقام مسوول با بیان اینکه حماسه ششم بهمن آمل سرمایه ماست، تاکید کرد: دبیرخانه دائمی برای بزرگداشت این حماسه اسلامی باید تشکیل شود.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت افراد توانمند در حوزه های مختلف که می توانند روی اندیشه و تفکر اثرگذار باشند برای معرفی حماسه ششم بهمن آمل بهره گیری شود، گفت: باید دبیرخانه این حماسه در طول سال برای تبیین ابعاد این حماسه مردمی اسلامی تولید داشته باشند.

عزیزاده گرجی با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم برای مردمی سازی دولت به ویژه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، افزود: اگر می خواهیم امری پایدار بماند باید توسط مردم ماندگار شود.

وی با بیان اینکه اگر اقدامی مردمی باشد فراگیر می شود، خاطرنشان ساخت: دشمنان انقلاب اسلامی در اغتشاشات سال گذشته با استفاده از جوانان محلات متناسب با ذائقه مخاطب برنامه ریزی می کرد تا بتواند حمایت مردمی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه هرگونه برنامه در حوزه های ورزشی، هنری و ... باید حامل پیام باشد، افزود: به طور مثال دونده که می خواهد شهر به شهر حضور یابد باید حامل پیام حماسه ششم بهمن آمل باشد.

وی اظهار داشت: امسال روز ششم بهمن آمل در تقویم رسمی کشور روز جمعه است باید با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه سراسر استان زمینه معرفی حماسه ششم بهمن آمل فراهم شود.

طوفان الاقصی جبهه مقاومت را قوی‌تر کرد

عزیز زاده گرجی با بیان این که با اجرای طرح سپاس با حضور ۴۱ مدیر استانی مراسم تکریم خانواده های شهدای والامقام حماسه ششم بهمن آمل برگزار خواهد شد، ادامه داد: نواختن زنگ حماسه ششم بهمن آمل در مدارس مورد تاکید و خواستار برگزاری شب شعر و تولید تئاتر و دیگر آثار هنری برای معرفی این حماسه شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران تصریح کرد: امینت و آسایش امروز را مدیون ایثار شهدا نظیر شهدای حماسه ششم بهمن آمل هستیم بنابرین باید زمینه حضور دستگاه های استانی و بخش خصوصی و بنگاه های اقتصادی برای معرفی این حماسه در جلسات ستاد بزرگداشت حماسه ششم بهمن آمل و کتاب هایی با محوریت شهدای این حماسه به زیور تبع آراسته شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha