۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۲
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85314619
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش ۷.۵ درصدی مصدومان تصادفات در همدان با اصلاح نقاط حادثه خیز

همدان-ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان گفت: تعداد مصدومان حوادث جاده ای استان طی سال جاری نسبت مدت مشابه سال قبل ۷.۵ درصد کاهش یافته که یکی از دلایل مهم آن اصلاح نقاط حادثه خیز بوده است.

مهرداد آهکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آمار اعلامی از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور استان همدان با کاهش ۷.۵ درصدی کاهش مصدومین تصادفات جاده ای رتبه دوم کشوری را کسب نمود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان افزود: امسال ۵۲ نقطه حادثه خیز مصوب در مسیرهای استان همدان شناسایی و تعیین شد که ۳۰ نقطه آن تا پایان سال به طور کامل اصلاح و رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز ۱۱۶ نقطه حادثه خیز در مسیرهای ارتباطی همدان شناسایی شده بود که با اقدامات ویژه عوامل راهداری تنها هفت نقطه از این ۱۱۶ نقطه باقی مانده و سایر اصلاح شدند.

آهکی تصریح کرد: حداقل الزامات ایمنی در تمامی نقاط حادثه خیز و دارای تصادف محورهای استان همدان انجام شده است که شامل نصب تابلو های فسفری، ایجاد شیار لرزاننده،خط کشی، نصب روشنایی مقطعی،خاکریزی و نصب حفاظ بتنی می باشد.

استان همدان داری حدود پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر جاده و ۱۷ گردنه برفگیر به طول ۲۴۵ کیلومتر است که گردنه اسدآباد از جمله محورهای کوهستانی و سخت گذر استان در فصل زمستان محسوب می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha