۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85314652
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای از جلوه‌های ایثار و فداکاری است

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت:‌ دفاع مقدس، گنجینه‌ای ارزشمند از جلوه‌های ایثار، فداکاری، رشادت، شهامت، شجاعت و دلاوری‌های رزمندگان اسلام است که باید به نسل امروز منتقل شود.

به گزارش ایرنا، مسلم مرادی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی آیین تشییع و استقبال از سه شهید گمنام در بروجرد افزود: این مراسم از ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه بیستم آذرماه در محل گلزار شهدای بروجرد آغاز خواهد شد که حضور همه مردم و مسوولان در این آیین همان اخلاص در نیت و ارادت به شهیدان است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا بر گردن همه ما حق دارند، بیان کرد: شهدا با جان خود امنیت ما را تامین کردند و ما همواره باید قدردان این از خودگذشتگی شهدا باشیم، شرکت در آیین استقبال از شهدای گمنام را همه مردم بر حسب وظیفه و ادای دین به شهدا انجام می دهند.

فرماندار بروجرد با اشاره به آمادگی و مشارکت تمام دستگاه های اجرایی بروجرد برای برگزاری آیین تشییع و استقبال از پیکر سه شهید گمنام اضافه کرد: پیکر سه شهید گمنام بیستم آذرماه وارد شهر بروجرد می شود و پس از آیین استقبال و تشییع و برگزاری مراسم شبی با شهدا به خرم آباد انتقال خواهد شد.

مرادی یادآور شد: اقدامات لازم برای برگزاری آیین استقبال از این سه شهید گمنام در بروجرد انجام شده در پایان مراسم شبی با شهدا و در مسیر انتقال به خرم آباد نیز آیینی برای این شهدای گرانقدر در دانشگاه آیت الله بروجردی برگزار می شود.

وی با تاکید بر حضور از سرعلاقه و ارادت همه مردم در این مراسم اظهار کرد: حضور در این آیین ها در واقع نوعی توسل به معنویت شهدا است و هر زمانی که نام شهیدان در میان است همه در هر جایگاهی با نهایت هماهنگی و همکاری پای کار می آیند.

روز دوشنبه بیستم آذرماه پیکر سه شهید گمنام وارد بروجرد می شود و پس از برگزاری آیین استقبال و تشییع در شهر بروجرد و دانشگاه آیت الله بروجردی به خرم آباد منتقل شده و آیین خاکسپاری این شهدای گمنام در شهرهای خرم آباد، الشتر و کوهنانی برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha