تبیین سیره حضرت فاطمه (س) منجر به استواری اراده‌ها برای مبارزه با ظلم می‌شود

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: امروز تبیین راه و منش حضرت فاطمه (س) در وجود انسانهای پاک و آزاده منجر به اعتقادات قلبی و حرکت هایی می شود که عزم و اراده آنها را برای مبارزه با ظلم و ظالمین و اشاعه فرهنگ راستین اسلام و تشیع استوار می سازد.

به گزارش ایرنا، مهدی باب الحوائجی روز پنجشنبه در بازدید ار نمایشگاه تجسمی یاس کبود که در جوار حرم حضرت عبدالعظیم ع برپا شده است، افزود: قطعا روایتگری و تبیین تاریخ تحلیلی اسلام و انتقال آن به نسل جدید و عموم شیعیان راستین حضرت زهرا (س) و فرزندان معصوم ایشان می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

این مسئول اظهار داشت: حضرت صدیقه کبری (س) تمام وجود و هستی مبارک خود را برای ماندگاری اسلام و هدایت جامعه مسلمین فدا کرد و امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) سختی و مشقت ۲۵ سال غربت و خانه نشینی را بر جان مبارک خود خرید تا اسلام بماند.

وی خاطرنشان کرد:سیدالشهداء حضرت امام حسین (ع)جان و هستی خود و خانواده خود را در کربلا فدا کردتا اسلام راستین ماندگار شود.

معاون استاندار تهران ادامه داد: تمام این رویدادها برای ما گفتمان و گفتاری دارد که پیرو اهل بیت (ع)باشیم برای حفظ و ماندگاری اسلام و به ثبوت رساندن و پیاده کردن دستورات اسلام که خداوند را شاکریم عزیزان ما در این گروه جهادی با برپایی این نمایشگاه تجسمی به زیبایی در این مسیر قدم برداشته و در راه اشاعه فرهنگ اسلام حقیقی و مکتب والای تشیع اقدامات ماندگاری را برای استفاده و بهره برداری عموم جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان انجام داده اند.

فرماندار ویژه شهرستان ری با قدردانی از فعالیت ارزشمند گروه های جهادی در راستای معرفی هرچه بیشتر فرهنگ دینی و سیره اهل بیت به جامعه، گفت: بنده به سهم خود از تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه وزین در گروه جهادی سفیران امید تقدیر و تشکر می نمایم که با یک حرکت جهادی و اعتقادی روایتی از ظلم و حوادثی که بر مادر شیعیان عالم حضرت زهرای مرضیه (س) رفته است را در اینجا به نمایش گذاشته اند.

دوازدهمین دوره سوگواره و نمایشگاه تجسمی «یاس کبود» به همت گروه جهادی سفیران نور همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه (س) از ۹ تا ۳۰ آذرماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در محل پارکینگ ضلع جنوبی آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی آماده میزبانی از عموم شهروندان و علاقه مندان به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است.

در همین راستا مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری باحضور در محل برپایی این نمایشگاه ضمن دیدار و گفت وگو با عوامل و دست اندرکاران برپایی این نمایشگاه، از بخش های مختلف آن نیز بازدید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha