۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85314729
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور در گیلان آغاز شد

رشت - ایرنا - رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی یادواره سرداران، فرماندهان و هشت هزار شهید گیلان در بخش آقایان روز پنجشنبه به میزبانی این استان در شهرستان رضوانشهر آغاز شد.

به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقات ۳۵۰ ورزشکار این رشته از ۲۸ استان کشور حضور دارند که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت می‌پردازند.

دوندگان شرکت کننده در این دوره از رقابتها، در رده سنی نوجوانان به مسافت ۶ کیلومتر، در رده سنی جوانان به مسافت هشت کیلومتر و در رده سنی بزرگسالان به مسافت ۱۰ کیلومتر با هم رقابت می کنند.

در آغاز این مسابقات، ابتدا حدود یکصد دونده رده سنی نوجوانان رقابت خود را آغاز کردند، سپس حدود ۱۱۰ دونده رده سنی جوانان به رقابت می پردازند و در نهایت نیز حدود ۱۴۰ دونده رده سنی بزرگسالان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیات دو و میدانی گیلان در آغاز این مسابقات گفت: به دلیل اینکه این رقابت ها انتخابی تیم ملی است و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد، زبده ترین دوندگان رشته دو صحرانوردی کشور در این مسابقات حضور یافته اند.

عنایت حسن پور افزود: تیم ملی دو صحرانوردی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا که سال آینده در کشور هنگ کنگ برگزار می شود، حضور خواهد یافت و امیدواریم که دوندگانی از گیلان در این مسابقات بدرخشند و با عضویت در تیم ملی، در رقابت های دو صحرانوردی قهرمانی آسیا شرکت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha